أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۵۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
هرچند استقلال با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارد اما شکست برابر دو مدعی دیگر قهرمانی باعث شده تا آنها عملا یک امتیاز دیگر از این دو رقیب خود عقب باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، با پایان مسابقات حذفی، دوباره تب لیگ بالا رفته و آبی های تهران امیدوارند در سه هفته پایانی اتفاقاتی رقم بخورد که آنها دوباره طعم صدرنشینی را بچشند.

با این حال، عملکرد استقلال برابر پرسپولیس و سپاهان در بازی های رو در رو باعث شده تا این تیم حتی با یک لغزش از سوی این حریفان هم نتواند به صدر جدول برسد.

به طور مثال آبی‌ها تنها به شرطی در صورت بردن همه بازی های پیش رو می توانند به صدر جدول برسند که پرسپولیس بیش از یک بار برابر سه حریف هفته پایانی خود به تساوی برسد و همزمان سپاهان هم حداقل یک بازی را با پیروزی تمام نکند.

حالت دیگر اینکه پرسپولیس از سه بازی پیش رو در یک بازی شکست بخورد تا استقلال با عبور امتیازی از این تیم شانس قهرمانی پیدا کند چرا که در صورت برابر شدن امتیازات استقلال با سپاهان یا پرسپولیس، این دو تیم به دلیل پیروزی در بازی رو در رو، رتبه بالاتر را صرف نظر از تفاضل گل به دست خواهند آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها