يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۶۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با ۳ هزار و ۶۵۱ واحد کاهش معادل ۱۴ صدم درصد به ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598، اما شاخص هم وزن با ۱۰ هزار و ۴۹۱ واحد افزایش معادل یک و ۲۴ صدم درصد در محدوده ۸۵۵ هزار و ۸۸۷ واحد قرار گرفت.

نمادهای فملی، فارس، شستا و شپنا از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای کچاد، خودرو و شبریز با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، وکغدیر و پترول هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد خودرو، خساپا، خگستر و پی پاد هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۲۴۳ واحد افزایش به عدد ۳۱ هزار و ۹۶۶ واحد رسید.

افت بیش از ۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

نمادهای دی، کرمان، خاور، شاروم و وسپهر از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای فرابورس و غدیس از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۴۵۳ نماد مثبت برابر ۲۹۵ نماد منفی بود. ۲۳۷ صف خرید مقابل ۱۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۳۴ میلیارد و ۵۲ میلیون سهام را به ارزش ۲۱ هزار و ۵۵۹ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۳۱۱ میلیارد دلار بود.

افت بیش از ۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها