کد خبر: ۵۲۴۶۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی به رکورد جدیدی که از خود در لیگ برتر انگلیس برجای گذاشت، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (چهارشنبه) در حالی موفق شد در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر صفر وستهام را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد که ارلینگ هالند با گلی که در دقیقه 70 برای تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا به ثمر رساند، رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند. این مهاجم نروژی با گلی که شب گذشته به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود در فصل جاری لیگ برتر را به 35 گل رساند و با پشت‌سر گذاشتن اندی کول و آلن شیرر، رکورد بیشترین گل‌زده در طول یک فصل لیگ برتر را در تاریخ این رقابت‌ها با نام خود کرد.

هالند 22 ساله که این فصل 51 گل در رقابت‌های مختلف برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و هم‌تیمی‌هایش هم در پایان بازی شب گذشته به خاطر ثبت رکورد جدیدش در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر برایش تونل افتخار زدند، پس از این بازی گفت: شب و لحظه فوق‌العاده‌ای بود. خیلی خوشحالم و بابت ثبت این رکورد احساس غرور می‌کنم. دیگر چه می‌توانم بگویم؟! حس خوبی داشت که هم‌‌تیمی‌هایم برای تونل افتخار درست کردند. به مانند هر گلی که به ثمر می‌رسانم، پیروزی در هر بازی هم مهم است. تونل افتخار حرکت زیبایی بود و واقعاً خوشحالم.

وی افزود: می‌دانستم در صورت گلزنی در این بازی به این رکورد خواهم رسید. ما سعی کردیم موقعیت‌های برای گلزنی خلق کنیم، اما آسان نبود. ما در نیمه اول کمی اذیت شدیم، اما ناتان آکه در ادامه موفق شد قفل دروازه وستهام را بشکند و سپس من و فیل فودن گل‌های بعدی را به ثمر رساندیم، بنابراین برد مهمی بود.

منچسترسیتی با این برد 79 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال 78 امتیازی، صدر جدول رده‌بندی را از توپچی‌های لندن پس گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها