کد خبر: ۵۲۴۷۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چشم پوشی از لیگ قهرمانان اروپا؛
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا جمعه شب تیم پالما اسپانیا برابر بنفیکا پرتغال با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

ایران در این مسابقه دو نماینده داشت؛ حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی پوش فوتسال ایران که برای پالما بازی کردند. طیبی شب درخشانی را با دو گل و یک پاس گل پشت سر گذاشت و نشان داد اصرار پالما برای جذب او بی دلیل نبوده است. اولادقباد هم بعد از دو ماه مصدومیت و دوری از پالما، بعد از انجام یک مسابقه داخلی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی بر جای گذاشت.

بر خلاف دیگر بازی این مرحله بین اسپورتینگ لیسبون پرتغال و اندرلخت بلژیک که یکطرفه و با نتیجه ۷ بر ۱ به سود نماینده پرتغال تمام شد، دیدار پالما و بنفیکا سطح بسیار بالا و هیجان انگیزی داشت و حتی تا ثانیه پایانی برنده مسابقه مشخص نبود.

کم سلیقگی صداوسیما در شب خاص فوتسال ایرانطیبی بعد از آنکه گل سوم را به بنفیکا زد به تور دروازه بنفیکا چسبید

کیفیت فنی دو تیم در کنار حضور دو بازیکن تیم ملی در بالاترین سطح از مسابقات باشگاهی فوتسال جهان این انتظار را ایجاد کرده بود که مسابقه پالما با بنفیکا حداقل از یکی از شبکه‌های صداوسیمای ایران به صورت زنده پخش بشود اما این اتفاق رخ نداد.

شبکه سه دور از فضای ورزش و فوتسال، پخش سریال تلویزیونی و برنامه‌های دیگر را در دستور کار داشت و صداوسیما هم ترجیح داد همان شب بازی بایر لورکوزن و کلن را در مسابقات بوندس لیگا روی آنتن ببرد؛ آن‌هم در شرایطی که سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر در دقایق پایانی به میدان آمد و کاری از پیش نبرد.

شبکه ورزش در طول سال برنامه‌ای تخصصی برای فوتسال پخش می‌کند که اتفاقاً بررسی شرایط لژیونرها هم یکی از آیتم‌های این برنامه است اما غفلت این شبکه در پخش بازی حساس مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عجیب به نظر می‌رسید.

پالما از ساعت ۲۱:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با اسپورتینگ لیسبون پرتغال دیدار می‌کند. شبکه سه در کنداکتور خود پخش مسابقات فوتبال را قرار داده است اما شبکه ورزش در جدول پخش برنامه‌هایش، این مسابقه را پیش بینی کرده و امید می‌رود تماشای این دیدار از سوی هواداران فوتسال در ایران با درخشش دوباره ملی پوشان کشورمان همراه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها