أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۸۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسوول بسیج سازندگی سپاه استان قم:
مسوول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام استان قم از اتمام پروژه احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود برای اتصال و ارتباط ایمن روستا‌های ملک قلعه و قشلاق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ علیرضا ایراندوست در گفت وگویی با اشاره به احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود جهت اتصال دو روستای ملک قلعه و قشلاق البرز، خاطرنشان کرد: با احداث این پل ارتباط بین این دو روستا در وضعیت ایمن‌تری برقرار شد.

وی با اشاره به همراهی اداره کل راهداری، استانداری و بخشداری در اجرای این پروژه، ادامه داد: برای احداث این پل ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به همت دستگاه‌های اجرایی و اهالی تأمین و با مشارکت بسیج سازندگی استان به بهره‌برداری رسید.

مسوول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام استان قم ادامه داد: در اجرای این پروژه، بسیج سازندگی در حوزه تأمین ماشین آلات، تأمین بتن و ارتباط بین دستگاهی همراهی داشت و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان نیز در تأمین لوله، ماشین آلات و آسفالت مورد نیاز مشارکت داشت.

ایراندوست همچنین با اشاره به همت اهالی و بخشداری در تأمین مالی اجرای طرح، یادآور شد: ۱۴۰ میلیون تومان از اعتبار این طرح از طریق بسیج سازندگی سپاه استان قم تأمین شد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای این قبیل از طرح‌های محرومیت زدایی اهتمام ویژه‌ای دارد و در جهت رفع مطالبات مناطق کم برخودار حرکت می‌کند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام استان قم، خاطرنشان کرد: این طرح یکی از پروژه‌های بر زمین مانده بود که پیمانکار قبلی برای اجرای آن بیش از یک میلیارد تومان برآورد هزینه کرده بود که با هماهنگی بین دستگاهی با هزینه کمتری نهایی و در اختیار مردم قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها