يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۸۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
در حال حاضر 57 نوع از خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق شعبه مجازی "TOBANK " به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، از مهم ترین خدمات TOBANK می‌توان به افتتاح آنلاین وغیرحضوری انواع سپرده‌های بلندمدت، صدور سفته الکترونیک، دریافت رمز اینترنت بانک و موبایل بانک و همچنین رزرو صندوق امانات بانک گردشگری اشاره کرد.
دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز از سال 1402 از طریق اپلیکیشن TOBANK میسر شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
در حال حاضر به جز برخی موارد، اکثر خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق
اپلیکیشن " TOBANK " انجام می گیرد.
در بهار 1402 نیز 10 خدمت جدید بانک گردشگری از طریق TOBANK انجام خواهد شد که به این ترتیب محصولات این اپلیکیشن از موبایل بانک و اینترنت بانک بیشتر شده است.
در حال حاضر اپلیکیشن TOBANK تنها اپلیکیشن بانکی است که به لحاظ تعداد، بیشترین خدمات بانکی را به صورت مجازی (غیرحضوری) انجام می دهد و در این بخش بین بانک های کشور رتبه نخست را دارد.
بیش از 250 هزار نفر از مشتریان بانک گردشگری در حال حاضر برای دریافت خدمات مورد نیاز خود از اپلیکیشن TOBANK استفاده می‌کنند.
اپلیکیشن TOBANK ، شعبه مجازی بانک گردشگری است که به کمک آن مشتریان بانک می توانند به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته به خدمات بانکی مورد نیاز خود بدون حضور در شعبه در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها