کد خبر: ۵۲۴۹۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
فصل پیشنهادات پوشالی رسید
باشگاه پرسپولیس تا کنون هیچ پیشنهادی برای جذب بازیکنان تحت اختیارش از سوی باشگاه های دیگر دریافت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال در حالی رو به اتمام است که همچنان تکلیف تیم‌های سقوط کننده و قهرمان مشخص نشده است. نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان و مس کرمان برای فرار از منطقه سقوط مبارزه می‌کنند و پرسپولیس با ۶۰ امتیاز همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان و استقلال تهران است که به ترتیب ۵۹ و ۵۶ امتیاز دارند.

با این حال همچنان برخی ایجنت های غیر رسمی فوتبال ایران دست از سر پیشنهادات پوشالی خود برای بازیکنان بر نمی‌دارند تا با انتشار مطالب غیر واقع در فضای مجازی برای هواداران تیم‌های بزرگ ایجاد شک و شبهه کنند.

سرخپوشان پایتخت که نیاز به کسب حداکثر امتیازات از دو بازی باقیمانده خود برای مسجل شدن قهرمانی دارد با شایعه پیشنهادات خارجی برای چند بازیکن خود روبرو شده است. این در حالی است که اکثر بازیکنان فعلی با پرسپولیس قرارداد دارند و برای لژیونر شدن نیاز به دریافت رضایت نامه از باشگاه دارند.

روش تکراری دلال‌های فوتبال ایران باعث شده تا باشگاه پرسپولیس نسبت به رفت و آمد آنها موضع‌گیری کند و علاقه‌ای به تمدید قرارداد با بازیکنانی که چنین افرادی برایشان تصمیم‌گیری می‌کنند نداشته باشد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هرگونه صحبت نقل و انتقالاتی را به پایان بازی‌های فصل جاری موکول کرده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هیچ باشگاه خارجی به طور رسمی خواستار جذب بازیکنان فعلی پرسپولیس نشده است تا مدیران پرسپولیس را مجبور به واکنش کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها