يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۹۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به یک مجتمع مسکونی در خان یونس، علی حسن غالی عضو شورای نظامی گروهان‌های قدس را ترور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود ساختمانی مسکونی را در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند که در نتیجه آن ۳ فلسطینی از جمله یکی از فرماندهان سرایا القدس به همراه برادرش به شهادت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
 

بر اساس گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، این جنایت در شهرک حمد در غرب خانیونس در جنوب نوار غزه رخ داده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به این مجتمع مسکونی در خان یونس، علی حسن غالی عضو شورای نظامی گروهان‌های قدس را ترور کرده است.

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که در این حمله، برادر این فرمانده مقاومت نیز شهید شده است.

براساس گزارش رسانه‌ها، جنگنده‌های صهیونیستی طبقه پنجم این مجتمع مسکونی را بمباران کردند که در نتیجه آن این واحد به کلی تخریب شده و دو نفر از ساکنان آن نیز به شهادت رسیدند.

منابع خبری اعلام کردند که این حمله با یک فروند پهپاد انتحاری انجام شده و این واحد مسکونی متعلق به یکی از فرماندهان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی بوده است.

براساس برخی گزارش‌ها صهیونیست‌ها در حمله به منزل این فرمانده گروهان‌های قدس در خانیونس از موشک‌های هدایت‌شونده GBU ۳۹ ساخت آمریکا استفاده کرده‌اند.

المیادین نیز بدون اشاره به ماهیت شهید سوم در حملات رژیم صهیونیستی به شهرک حمد در غرب استان خانیونس در جنوب نوار غزه، اعلام کرد که جسد وی از یک آپارتمان در این منطقه از زیر آوار بیرون کشیده است.

این شبکه گزارش داد که یک منزل متروکه در منطقه «بنی سهیلا» واقع در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

شبکه المیادین نیز خبر داد که جنگنده‌های صهیونیستی به زمین کشاورزی در شرق خان‌یونس حمله کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در جریان عملیات «سپر و پیکان»، مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه هدف حملات قرار گرفتند.

از بامداد روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۲۳ فلسطینی از جمله چند کودک و زن و ۴ فرمانده ارشد گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که ۱۳۳ نقطه از نوار غزه را آماج حملات شدید خود قرار داده است.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۱۶ صهیونیست زخمی شدند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی ۴۶۹ راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

در جریان حملات روز چهارشنبه و بامداد پنجشنبه صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار غزه نیز تا بدین لحظه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار اجمالی شهدای غزه به ۲۳ نفر رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها