أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۵۰۳۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) روز گذشته (19 اردیبهشت 1402) در حاشیه رویداد اینوتکس 2023 آغاز به کار کرد و طی آن از برترین حامیان مالی حوزه های دانش بنیان تقدیر به عمل آمد.

 

برگزیدگان این رویداد در بخش های «بانک ها»، «پارک های علم و فناوری»، «صندوق های پژوهش و فناوری»، «سرمایه گذاران»، «سکوهای تامین مالی جمعی»، «اعتبارافزارها»، «شتابدهنده ها و مراکز نوآوری برتر» و «بیمه» بودند.

 

نهایتا هم پس از طی فرآیند ارزیابی چند مرحله ای و راستی آزمایی از بین 120 بازیگر اصلی که با همکاری معاونت علمی فناوری و ریاست جمهوری و نهادهای مجری مانند انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر کشور انجام شد، برگزیدگان انتخاب شدند.

 

در این مراسم که با حضور هاشم آقازاده دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور، علیرضا دلیری دبیر رویداد فینوتکس، امید رضایی فر معاون فناوری وزیر علوم و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس برگزار شد، از برترین حامیان مالی و سرمایه گذاران حوزه های دانش بنیان تقدیر به عمل آمد.

 

در این رویداد شرکت «حرکت اول» به عنوان هلدینگ سرمایه گذار خطرپذیر گروه همراه اول به عنوان «تاثیرگذارترین سرمایه گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی» برگزیده و از محمدمهدی عباسخانی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

 

این هلدینگ سرمایه گذاری از سال 1397 با ماموریت توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال کشور شکل گرفته و در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر در حوزه های آموزش، رسانه، تبلیغات، گردشگری، مالی و بیمه، تجارت الکترونیک سلامت و تکنولوژی های نوآورانه سرمایه گذاری می کند.

 

گفتنی است میاره، فلای تودی، جاجیگا، آچاره، همراه مکانیک، نبض، نت باکس، آلا و دیدیمون بخشی از سبد سرمایه گذاری حرکت اول است.

 

همچنین در بخش شتابدهنده ها نیز از شتابدهنده «هاب اصفهان» که از شتابدهنده های حرکت اول است، به عنوان شتابدهنده برگزیده تقدیر شد.

912
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها