أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۵۲۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه انجام شد؛
سخنگوی وزارت امور خارجه آن بخش از بیانیه اجلاس وزرای دارائی گروه هفت که اتهام کاملا بی پایه و موهومی را متوجه جمهوری اسلامی ایران می‌کند را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه وزرای امور مالی و روسای بانکهای مرکزی گروه هفت، در نیگاتا، ژاپن اظهار داشت: ما آن بخش از بیانیه اجلاس وزرای دارائی گروه هفت که اتهام کاملا بی پایه و موهومی را متوجه جمهوری اسلامی ایران می کند، به شدت محکوم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: به گروه هفت و ریاست و میزبان نشست‌های آن در این دوره که با اعضای محدود خود در تلاش هستند به روشی گزینشی و منسوخ، خواسته‌های خود را بر سازوکارهای چندجانبه بین‌المللی مسلط کنند، اعلام می‌کنیم به جای وارد کردن اینگونه اتهامات بی‌اساس، عملکرد تأسف‌بار خود در همراهی و مماشات با تحریمهای غیرقانونی آمریکا که ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل و حقوق بشر علیه ملت بزرگ ایران است را متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این گروه می‌بایست بجای مشارکت و تأیید مواضع یکجانبه و ناعادلانه، در قبال این‌گونه نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها