أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۵۴۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
مسیر مغانلو برای محبی امتحان می‌شود؛
یکی از بازیکنان مورد علاقه تیم سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی محمد محبی است که این فصل زننده 8 گل برای استقلال در لیگ برتر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش سه، محمد محبی بعد از اینکه گل صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر را در استادیوم پاس و در مصاف با سرخپوشان پاکدشت به ثمر رساند، به دعوت امیر قلعه نویی راهی اصفهان شد و با سپاهان قرارداد امضاء کرد. حضور در تیم سپاهان برای محمد محبی از نظر شخصی یادآور خاطرات خوبی بود. به این خاطر که او جدا از همراهی تیم سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان همزمان هم به اردوی تیم امید دعوت شد و هم تیم ملی.

جدایی از سپاهان و پیوستن به سانتاکلارا پایان حضور محمد محبی در جمع زردپوشان اصفهانی بود. تلاش های او و هم تیمی هایش برای قهرمانی در لیگ برتر در هیچ یک از فصل های حضورش در تیم سپاهان به نتیجه نرسید و او در جستجوی آرزوهای بزرگش راهی سانتاکلارا شد تا همانند همشهری اش یعنی مهدی طارمی در فوتبال پرتغال برای خود نامی دست پا کند. دیر ملحق شدن به اردوی تیم، مصدومیت و تغییر پی در پی مربی کمی کار را برای محمد محبی در فصل اول حضور در سانتاکلارا سخت کرد. با این حال او در بازی هایی که به میدان رفت، شایستگی های خود را نشان داد و باز کردن دروازه بنفیکا یکی از کارنامه های خوب او در فصل اول حضورش در تیم سانتاکلارا بود. پیش بینی می شد، محمد محبی در فصل دوم حضور در لیگ برتر پرتغال تبدیل به بازیکن شناخته شده تری شود اما استقلال آنقدر اصرار کرد که این بازیکن به عنوان بازیک قرضی به استقلال آمد. البته خودش هم بی میل نبود، چرا که بر این باور بود بازی در استقلال پیراهن تیم ملی را به او باز خواهد گرداند و این چنین هم شد و به نظر می رسد در تیم امیر قلعه نویی و در جام ملت ها یکی از مهره های کلیدی باشد.

اما تکلیف فصل بعد محمد محبی چه خواهد شد؟

باشگاه سپاهان مذاکراتی را با باشگاه سانتاکلارا آغاز کرده تا بار دیگر محمد محبی را در اختیار بگیرد. این دو باشگاه سابقه همکاری خوبی با هم دارند. باشگاه سپاهان شهریار مغانلو را قطعی از تیم سانتاکلارا خرید و حالا می خواهد محمد محبی را بخرد. جالب اینجاست باشگاه سپاهان در ازای خرید شهریار مغانلو از سانتاکلارا محمد محبی را به تیم پرتغالی داد و حالا که بازیکنی برای معاوضه وجود ندارد، باشگاه سپاهان حاضر به اجرای خواست های مالی باشگاه پرتغالی است، چرا که بر این عقیده است، محمد محبی می تواند یکی از ارکان قهرمانی تیم سپاهان در فصل بعد لیگ برتر باشد.

محمد محبی ابتدای فصل هم با تمایل باشگاه سپاهان برای بازگشت به اصفهان مواجه شد اما تیم استقلال را برای بازی انتخاب کرد. این بدین معنی است که در جابجایی قرضی و قطعی محمد محبی از سوی باشگاه پرتغالی رضایت بازیکن هم شرط است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها