امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۵۷۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
این بازیکن برای ساپینتو قهرمانی می‌آورد?
ارسلان مطهری با انگیزه فراوان برای حضور در دربی پایتخت آماده می‌شود؛ او امید دارد رکورددار گلزنی استقلال در تاریخ این مسابقه شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش سه، بسیاری از هواداران استقلال با گذشت بیش از یکماه از دربی برگشت لیگ برتر هنوز دلیل نیمکت نشینی ارسلان مطهری در مصاف حساس با پرسپولیس را متوجه نمی‌شوند؛ مهاجمی که دیگر برای همه فوتبالدوستان روشن است در دربی‌ها شرایط ویژه‌ای را پشت سر می‌گذارد و حتی معمولی‌ترین بازی او در دربی نیز از خیلی بازی‌های دیگرش برای استقلال بهتر است.

او برای بازی دربی برگشت لیگ برتر یک انگیزه ویژه داشت و آن هم رسیدن به رکورد برترین گلزن استقلالی تاریخ این مسابقه بود. مهاجمی که پیش از این ۴ بار در دربی‌ها گلزنی کرده، برای رساندن این عدد به ۵ و حتی گذر از آن برایش آنقدر مهم بود که همه تلاش خود را برای بازی با پرسپولیس انجام داده بود. نیمکت نشینی در آن مسابقه اما آب سردی بر پیکر او بود.

ارسلان که در دربی برگشت نتوانست به آنچه دوست دارد، دست پیدا کند، از آن روز تا همین الان انتظار برخورد استقلال و پرسپولیس در جام حذفی را می‌کشید. او بازی کردن دوباره مقابل پرسپولیس همه توان خود را به کار گرفت و حالا که دربی پایتخت در فینال حذفی در پیش است، مطهری را می‌توان یکی از باانگیزه ترین‌ها دانست.

این بار در دربی قصه برای ارسلان و استقلال فرق می‌کند؛ آبی ها باید تلافی بازی قبلی را در بیاورند و به جبران از دست دادن قهرمانی لیگ، در حذفی جام بگیرند و ارسلان هم دیگر روی صندلی سرد نیمکت نمی‌نشیند و در زمین چمن مسطح آزادی یک بازی داغ را تجربه می‌کند.

با بررسی برترین گلزنان استقلال در تاریخ دربی قبل از هرچیز به نام علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسیم؛ دو بازیکن اسطوره‌ای استقلال که در مجموع بازی هایشان مقابل پرسپولیس ۵ بار گلزنی کردند و رکورددار هستند. ارسلان مطهری در کنار فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نفرات ۴ گله استقلالی در تاریخ دربی‌ها به شمار می‌روند و حالا حتی اگر ارسلان یک گل دیگر در بازی چهارشنبه عصر بزند، در کنار غلامحسین مظلومی و علی جباری در صدر برترین گلزنان استقلالی دربی قرار می‌گیرد و البته که دو گل دیگر آمار او را رویایی خواهد کرد و باعث می‌شود به تنهایی این عنوان را تا مدت‌های زیادی برای خود حفظ کند.

تصاویری که از تمرینات استقلال منتشر شده، همه چیز را درباره انگیزه ارسلان نشان می‌دهد؛ مهاجم شماره ۷۲ استقلال با عزم جدی خود را برای یک بازی حساس آماده می‌کند و امیدوار است مثل همیشه در برابر پرسپولیس بهترین باشد. او به واسطه حس جنگجویانه خود مقابل پرسپولیس مثل جومونگ افسانه‌ای به دنبال رسیدن به یک جام هیجان انگیزه و البته یک رکورد رویایی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها