أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۵۹۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
رقصاندن پرچم امید در باد؛
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه بعد از به ثمر رساندن گل سرنوشت‌ساز در دروازه جنوبی به سمت هواداران متعصب پرسپولیس در جایگاه ۳۶ دوید. لحظه‌ای تکراری برای گلزنان تیم سرخپوش در تاریخ مسابقات این تیم در ورزشگاه آزادی؛ زمانی که آنها شادی کردن مقابل هواداران تیم‌شان را برمی‌گزینند تا آنها را لذت واقعی پیروزی شریک کنند.

عالیشاه که گلی تماشایی و حساس را بعد از نیمکت‌نشینی‌های مداوم به ثمر رسانده بود، بلافاصله بعد از این اتفاق پیراهن را از تن کَند تا تاریخ را در دربی‌ها تکرار کند. او در دربی هشتاد به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس، گل پیروزی را وارد دروازه استقلال کرده و بعد از کندن پیراهن، با وجود اصرار بازیکنان پرسپولیس به پنهان کردن صحنه، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شده بود. این‌بار اما خیالی نبود و اگر داور کارت را هم می‌داد، به این شادی می‌ارزید.

کری در حد لالیگا: ترابی در نقش مسی!

اما در‌ لحظه‌ای که پرسپولیسی‌ها بعد از بازی مطمئن در اوقات اضافی با گل عالیشاه به پیروزی مطمئن شده بودند، این مهدی ترابی بود که پیراهن امید عالیشاه را از دست وی گرفت و با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، آن را پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.

از این صحنه هنوز عکس‌های مختلفی منتشر نشده که بخشی از آن به شرایط خاص بعد از گل دوم پرسپولیس برمی‌گردد اما در فریم‌هایی که در این لحظه قابل مشاهده است، این حرکت ترابی در قابل دوربین‌ها ثبت شده تا یکی از جالب‌ترین کری‌های این مسابقه به ثبت برسد؛ زمانی که ترابی به سمت ماتادورها پارچه قرمزرنگی را در دست گرفته و آن را رو به هماوردش تکان می‌دهد.

کری در حد لالیگا: ترابی در نقش مسی!

لیونل مسی که پس از گلزنی در ال‌کلاسیکو به در سال ۲۰۱۷، پیراهن خود را در آورد و نمایش آن به رو تماشاگران موفقیت خود را جشن گرفت؛ حرکتی که در دربی صد و یکم توسط مهدی ترابی تکرار شد.

شاید مهدی ترابی چندان اهل کری خواندن و حرکات این‌چنینی نبود اما جو دربی صد و یکم او را هم با خود همراه کرد. بعد از خطایی که در میانه میدان رخ داد و روزبه چشمی حمله تندی به مهدی ترابی داشت تا بازی به جنجال کشیده شود، احتمالا ترابی منتظر این لحظه بود؛ نمایشی که البته ممکن است ناخودآگاه و فی‌البداهه به ذهنش رسیده باشد.

در‌ نهایت ترابی که در بازی دیروز یکی از بهترین‌های تیمش و شاید بهترین بازیکن میدان بود، با سوت پایان جشن را ادامه داد و جامی دیگر به ویترین افتخارات چند ساله خود در پرسپولیس اضافه کرد. او و وحید امیری، سمبل‌های تیمی هستند که از موفقیت خسته نمی‌شود. اگرچه خودشان خسته‌اند و به خصوص به ترابی نمی‌آمد تا سوت پایان بازی تا ۱۲۰ دقیقه تا این حد سرپنجه و باهوش و خطرناک نمایش بدهد اما او بعد از گل گل فوق‌العاده‌اش که می‌توانست تک گل این بازی سرنوشت‌ساز باشد، به درخشش خود تا لحظه آخر بازی ادامه داد و همراه با ستاره دیگر این بازی، امید عالیشاه، پیروزی را جشن گرفت.

او برای پرسپولیسی‌ها در این فصل، نقش مسی در سال‌های قهرمانی بارسا را داشته است؛ بازیکنی که با تعصب ویژه به پرسپولیس برای تیمش چند برابر می‌دود و به اصطلاح جان می‌گذارد.

کری در حد لالیگا: ترابی در نقش مسی!

مهدی ترابی شب گذشته برای دومین بار همراه با پرسپولیس قهرمان جام قهرمانی شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها