يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۶۲۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
مونولوگ یا دیالوگ؛ دو راهی سختِ «مردِ بازنده»

به گزارش پایگاه خبری 598، سیدمحمود نبویان، نماینده مجلس، گفت که «از طرف [برنامه] جهان‌آرا برای مناظره با آقایان ظریف، عراقچی و صالحی در مورد توافق برجام در مورخه شنبه ۱۴۰۲/۳/۲۰ ساعت ۲۲ دعوت شده‌ام. حقایق برجام برای مردم عزیز روشن شود».

محمدجواد ظریف اخیرا با حضور در کلاب‌هاوس، همچون گذشته بدون حضور منتقدین‌ش، به دفاع از برجام و کارنامه‌اش در وزارت خارجه پرداخته بود. حال باید دید بعد از دو سال او بالاخره حاضر می‌شود در مقابل یک منتقد پیرامون عملکرد خود پاسخگو باشد یا خیر!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها