کد خبر: ۵۲۶۴۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان اعلام کرد: مسئولان قضائی در برخورد با بانیان و تحریک کنندگان حادثه تروریستی ایذه هیچ مماشاتی به خرج ندهند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در پیام خود به مناسبت شهادت محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در حادثه تروریستی ایذه نوشت: شهادت مردان خدا پاداش زندگی مجاهدانه و مخلصانه این شهید برای اسلام و وطن است.

وی در پیام خود افزوده است: نگاه‌های زمینی شهادت را در قالب اتفاق و حادثه می‌بیند ولی روشن ضمیران نیک می‌دانند که تقدیر الهی بر مرگ سرخ مردان خدا رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این پیام آورده است: اینجانب شهادت سرباز فداکار اسلام و میهن، شهید محمد قنبری را به خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز یکشنبه هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیر فلک» نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

در یکی از ایستگاه‌های تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم و از بستگان مادر کیان پیرفلک با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمد قنبری ساکن شهرستان صیدون دارای پنج فرزند است که اکنون آنها بابت مراسمی که آش آن را رسانه‌های معاند با همدستی برخی مزدوران داخلی تهیه کرده بودند، یتیم شدند.

با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

مراسم تشییع شهید محمد قنبری، شهید راه امنیت روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ١٨ در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار شد.

همچنین پیکر پاک این شهید راه امنیت سه شنبه ساعت ١٠ صبح در شهرستان ایذه و سپس ساعت ١٦ در باغملک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها