کد خبر: ۵۲۶۵۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
محسن بیات که علاقه ی بسیار به ژست آقازادگی دارد هم اکنون به عنوان پل ارتباطی پدرش با عناصر شکست خورده جریان موسوم به اصلاحات و اپوزیسیون نظام به حساب می آید. بنابر اخبار رسیده روز گذشته ماموران انتظامی با حضور در دفتر کار محسن بیات زنجانی مقدار قابل توجهی جزوه و کتاب با موضوعیت مخالفت با ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را کشف و ضبط نموده اند.
به گزارش پایگاه 598، محسن بیات زنجانی، فرزند اسد الله بیات زنجانی است که به بالاترین و جرس او را مرجع تقلید سبزها می نامند. وی از فعالین ستاد میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 بود که در استفاده ی ابزاری از جایگاه مقدس مرجعیت برای حمایت از متخلفین و اهانت کنندگان، ید طولایی دارد.

محسن بیات که علاقه ی بسیار به ژست آقازادگی دارد به علت نقش پنهانی اش در فتنه سال 88، خلاف دو فرزند دیگر اسد الله بیات زنجانی، محمد مصطفی بیات زنجانی و سوسن بیات زنجانی که در وقایع پس از انتخابات دستگیر شدند از حضور در اغتشاشات خود داری نموده بود.

وی که نقش پررنگی در ارتباط پدرش با کروبی و میرحسین موسوی داشته و دارد هم اکنون به عنوان پل ارتباطی پدرش با عناصر شکست خورده جریان موسوم به اصلاحات و اپوزیسیون نظام به حساب می آید.

بنابر اخبار رسیده روز گذشته ماموران انتظامی با حضور در دفتر کار محسن بیات زنجانی مقدار قابل توجهی جزوه و کتاب با موضوعیت مخالفت با ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را کشف و ضبط نموده اند.

این کتاب ها و جزوات که برای توزیع در بین طلاب و دانشجویان مرتبط آماده شده بود در ادامه ی پروژه ایجاد تشکیک در انتخابات و همچنین نقش و جایگاه شورای نگهبان و تخریب مبانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تهیه گشته بود.

لازم به ذکر است که محسن بیات زنجانی نقش اصلی را در تهیه بیانیه ها و حمیت های پدرش از جریانات مخالف نظام و همچنین مترودین امت در سال های اخیر داشته است.

تصاویر خود گویا می باشد:











نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
دروغ رسم رايج كشور است پس شما آزاده اطلاع رساني و نشر اكاذيب را ترويج فرمائيد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها