کد خبر: ۵۲۶۹۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
زنده باد صنعت!
اکبر ابدالی رئیس سازمان صمت استان قم گفت: ۶۵ واحد راکد استان امسال به چرخه تولید برگشت و برای ۸۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان اشتغال مستقیم ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، نشست خبری اکبر ابدالی رئیس سازمان صمت استان قم به مناسبت آغاز دهه «تولید و تجارت» صبح امروز در ساختمان معصومیه سازمان صمت برگزار گردید.

ابدالی در این نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم را احیای واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل در کشور نام برد و گفت: احیای واحد‌های راکد و ارتقای توان تولید واحد‌های صنعتی که با کمتر از پنجاه درصد ظرفیت کار می‌کنند، از جمله برنامه‌های اولویت‌دار وزارت صنعت، معدن و تجارت است و یکی از اقدامات شاخصی که سازمان صمت قم با کمک شرکت شهرک‌ها توانست در این زمینه به سرانجام برساند، احیای ۶۵ واحد راکد با ظرفیت ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم و سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان می‌باشد. این در حالی است که سال ۱۴۰۰، ۳۷ واحد به چرخه تولید برگشت که امسال با یک رکورد روبرو هستیم.

زنده باد صنعت!

ایشان افزود: یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل بود که بخشی از این واحد‌ها دچار چالش شده که با تامین مالی بعضا قابل حل است و برخی دیگر مشکلات حقوقی دارند که آن هم با تصمیماتی قابل حل می‌شود.

گفتنی است در مجموع ۱۶۰ واحد صنعتی راکد در استان قم وجود دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون ۱۰۲ واحد آن به مدار تولید بازگشته است.

امیدواریم راهبرد احیای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل همچنان با همه ظرفیت‌ها در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سایر نهاد‌های دنبال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها