کد خبر: ۵۲۷۳۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۱ تير ۱۴۰۲
یک تیم عربستانی هم خواهان آزمون است اما فعلاً پاسخ مثبتی از مهاجم تیم ملی نشنیده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار آزمون بعد از یک فصل بازی برای بایر لورکوزن در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حالا دوران بازیابی را سپری می‌کند. از هفته‌ها قبل حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد آینده آزمون وجود دارد و البته لورکوزن هم تأکید کرده که مهاجم ایرانی‌اش را با دریافت مبلغی خوب به باشگاهی جدید واگذار می‌کند. سردار به دنبال دقایق بیشتری برای بازی است و به همین دلیل شاید از تیم آلمانی جدا شود و پیراهن تیم جدیدی را بپوشد. با این حال او در دوران استراحت هم تمرین را فراموش نکرده و خود را به مرز آمادگی رسانده تا با آغاز فصل جدید شرایطی بهتر از قبل را تجربه کند.

از نورت‌راین وستفالن تا محمودآباد

بایر لورکوزن در منطقه نورت‌راین وستفالن قرار دارد و تمرینات این تیم هم در کمپی مجهز که متعلق به باشگاه است، برگزار می‌شود. آزمون اما حالا و در تعطیلات به مجتمع پزشکان در محمودآباد مازندران رفته و تمرینات خود را آنجا انجام می‌دهد. او همه ساله و در این فصل راهی محمودآباد می‌شود و در کنار استراحت، تمرینات آماده‌سازی را نیز پیگیر است.

تمرین با برنامه الهویی

سعید الهویی یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی در تیم ملی است. او از نظر علمی جزو مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود. آزمون برنامه دور اول تمرینات خود را از الهویی گرفته و با همین متد تا جمعه پیش رفته است. تمرینات سردار بیشتر هوازی بوده و البته کمی کارهای قدرتی را نیز در دستور کار قرار داده است.

از شنبه تحت نظر آلونسو

بعد از پایان برنامه الهویی، حالا بایر لورکوزن و ژابی آلونسو برنامه‌ای برای آمادگی سردار برای او ارسال کرده‌اند تا با آن تمرینات خود را پیش ببرد. لورکوزن از دیروز آزمون را به طور کامل زیر نظر گرفته و مهاجم تیم ملی هم باید تمام تمرینات خود را با کادرفنی تیم آلمانی هماهنگ کند. آلونسو به آزمون اعتقاد دارد و به همین دلیل برنامه ویژه‌ای برای پیش‌فصل او در نظر گرفته است.

۱۷ جولای، سفر به آلمان

امروز دوم جولای سال ۲۰۲۳ است و آزمون باید حدود دو هفته دیگر چمدان خود را ببندد و راهی کمپ تمرینی بایر لورکوزن شود. او ۱۷ جولای خود را به کادرفنی لورکوزن معرفی خواهد کرد. البته اگر تا آن زمان با باشگاهی جدید به توافق نرسد. ژابی آلونسو چند دیدار تدارکاتی را در دستور کار قرار داده تا بازیکنان به مرز آمادگی برسند و در شرایط بازی قرار بگیرند.

پیشنهادهای متفاوت در جیب آزمون

بعد از درخشش سردار در ترکیب لورکوزن و گل‌های حساسی که او در بوندسلیگا به ثمر رساند، چند باشگاه از لیگ‌های معتبر برای جذب سردار ابراز علاقه کرده‌اند. از آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و روسیه تا همین کنار گوش ما در عربستان. تیم‌های مختلف با مدیر برنامه‌های سردار تماس گرفته و جویای چگونگی انتقال او شده‌اند. البته سردار با بایر لورکوزن تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد و برای انتقال به تیمی جدید باید رضایتنامه خود را از باشگاه آلمانی بگیرد.

درخواست ۵۰۰ میلیاردی لورکوزن

بایر لورکوزن برای فروش آزمون مبلغی در حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو می‌خواهد. آنها با حدود دو و نیم میلیون یورو سردار را از زنیت خریدند و حالا می‌خواهند سود سرشاری از این راه به جیب بزنند. یک تیم عربستانی هم خواهان آزمون است اما فعلاً پاسخ مثبتی از مهاجم تیم ملی نشنیده است.

منبع: روزنامه ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها