کد خبر: ۵۲۸۱۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۳۱ تير ۱۴۰۲
خبرنگار بلژیکی پشت پرده ماجرای شکست انتقال ستاره ایرانی به میلان را فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، ماجرای مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران و عضو باشگاه پورتو با میلان به شکل بدی تمام شد. مدیران باشگاه بزرگ ایتالیا در یک هفته گذشته به صورت جدی برای جذب ستاره ایرانی اقدام کرده بودند ولی پورتو مانع از این انتقال شد.

ساشا تاولیری خبرنگار بلژیکی از جزئیات ماجرای طارمی و میلان و در نهایت چگونگی به نتیجه نرسیدن این انتقال پرده برداشت. این خبرنگار نوشت: مهدی طارمی اکنون منتظر است تا در فصل آینده برای پورتو بازی کند. باشگاه پرتغالی در ابتدا برای فروش ستاره ایرانی اش ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو درخواست کرد.

پشت پرده شکست توافق ۴ ساله طارمی با میلان +عکس

اما بعد از اینکه متوجه شد میلان به شدت به دنبال جذب طارمی است هیئت مدیره پورتو تغییر رویه دادند و اعلام کردند این بازیکن نمی تواند به مبلغ کمتر از ۲۰ میلیون یورو باشگاه را ترک کند.

بعد از اولین پیشنهاد رسمی میلان با مبلغ ۱۵ میلیون یورو پورتو این رقم را به ۲۵ میلیون یورو افزایش داد. روسونری در آخرین جلسه با مدیران پورتو پیشنهاد خود را به ۲۰ میلیون یورو به علاوه پاداش رساند اما باشگاه دوباره تقاضای افزایش پیشنهاد را داد و اعلام کرد به کمتر از ۳۰ میلیون یورو طارمی را نمی فروشد. آنها ترجیح دادند ستاره ایرانی در تابستان آینده مجانی برود ولی با این قیمت باشگاه را ترک نکند.

طارمی همیشه علاقه مند به بازی با پیراهن میلان بود و با باشگاه ایتالیایی بر سر قراردادی ۴ ساله به توافق رسیده بود ولی پورتو همه چیز را خراب کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها