کد خبر: ۵۲۸۴۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
گروه‌های ضدانقلاب بر سر دو هشتگ «روز مهسا و مهسا امینی» به اختلاف افتادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مشرق: لیدرهای اغتشاشات بر سر هشتگ سالگرد فوت مهسا امینی و ایجاد آشوب در کشور دچار اختلاف شده‌اند، گفته شده سلطنت طلبان و حامیان پهلوی، هشتگ «روز مهسا» را ترند کردند. بلافاصله پس از آن یک هشتگ دیگر با عنوان «سالگرد مهسا» در شبکه‌های اجتماعی منتشر و وایرال شد. هشتگ دوم در واقع از سوی سازمان منافقین و تجزیه طلبان، تولید و منتشر شده است.

اکنون این دو هشتگ، منشا اختلافات براندازان شده و بار دیگر دعوای گروه‌های ضدانقلاب با یکدیگر را به نمایش گذاشته است. رصد فضای مجازی نشان می‌دهد که این دو هشتگ باعث درگیری‌های شدید میان حامیان منافقین و سلطنت‌طلبان شده است.

سال گذشته شدت اختلافات میان ضدانقلاب به حدی بود که در برخی تجمعات چند ده نفره در خارج از کشور عناصر گروهکی با کارد، چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند.

اما درگیری جدید میان ضدانقلاب حقایق جالبی را نیز برملا کرده است، به عنوان نمونه شاهین زحمتکش(معروف به شاهینلو) خواننده آهنگ‌های مبتذل لس‌آنجلسی که در اغتشاشات پاییزی نیز فعال بوده از هشتگ منافقین یعنی «سالگرد مهسا» استفاده کرده است.

عموم فعالیت های او در ترویج خشونت و آموزش استفاده از تسلیحات گرم و آتش‌زا در آشوب های خیابانی بوده است.

شاهین‌لو در ظاهر خود را طرفدار رضا ربع پهلوی خوانده اما در عمل به سود گروهک تروریستی منافقین فعالیت می‌کند، نفاق این فرد در ماجرای هشتگ اغتشاشات مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

درگیری منافقین و سلطنت‌طلبان بر سر هشتگ!

شاهین زحمتکش معروف به شاهینلو

نکته قابل توجه نسبت به شاهینلو این است که روز دوشنبه ۲ مرداد اطلاعیه مهمی از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد که از بازداشت اعضای یک شبکه که «بزرگ‌ترین شبکه تروریستی ۲۰ سال گذشته فعال داخل کشور» عنوان شده، خبرداد.

 

شاهین ‌لو در سال ۶۲ در زندان اوین متولد شده و ۵ سال اول زندگی‌اش را به همراه مادرش که به جرم هواداری از منافقین بازداشت شده بود، در زندان سپری کرده است. پدرش نیز از منافقینی بود که در سال ۱۳۶۱ اعدام شد.

 

یک مقام امنیتی درباره شاهینلو گفته است که: «شاهین لو سال ۱۳۹۵ به دانمارک رفت و از آنجا تلاش کرد با سازماندهی برخی افراد در داخل و هدایت آنها در اقدامات تروریستی موثر واقع شود. البته ابتدای فعالیت این جریان چندان موثر نبود و در حد نصب پرچم و آتش زدن عابر بانک و ... بود که همان ها هم از ابتدا تحت ضربه سربازان گمنام امام زمان قرار گرفت. جالب اینکه در میان پرچم های نصب شده پرچم رژیم صهیونیستی و پرچم سلطنت طلبان مورد تاکید این جریان بود. اما آنچه باعث شد این شبکه تحت ضربه برود این بود که از یک بازه ای به بعد اینها وارد فاز تروریستی شدند که اولین اقدامشان تلاش برای بمب گذاری در مزار حاج قاسم بود. علت این مسئله هم اهمیت خود حاج قاسم به عنوان نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی است و این جریانات می خواستند یک نماد مهم را سر دست بگیرند و با آن عملیات روانی خود را پیش ببرند. »

اکنون این پازل ها در کنار یکدیگر سبب شده تا احتمال پیوستن شاهینلو به منافقین را تقویت کند. به خصوص اینکه برای سالگرد فوت مهسا امینی نیز بار دیگر فعالیت خود را به سمت ایجاد هیجان و خشونت با آموزش مواد منفجره، کشانده است. رویکردی که بیشتر از جریان های فعال نفاق و یا همان «کانون‌های شورشی» منافقین در کشور بارها دیده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها