کد خبر: ۵۲۸۷۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
صبحگاه مشترک سپاه و فراجای استان قم با عنوان «لشکریان صاحب الزمان، حافظان امنیت» امروز در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598،‌ در مراسمی با عنوان «لشکریان صاحب الزمان، حافظان امنیت» بیش ۲ هزار و هفتصد نفر از نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان قم در قالب پاسداران و بسیجیان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) و تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) ، همچنین یگان‌های ویژه، انتظامی و امنیتی فرماندهی انتظامی استان، آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی اعلام کردند.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، دولت‌های استکباری و در راس آن‌ها امریکا را ارباب اغتشاشات سال گذشته در ایران اسلامی دانست و گفت: با وحدت و همدلی ملت ایران، درایت رهبر معظم انقلاب و توانمندی نیرو‌های نظامی، هیچ اغتشاش و فتنه‌ای نمیتواند مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف والایش شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای غرب زده، اسم اغتشاشات پاییز سال گذشته را اعتراض گذاشتند گفت: اهانت به عالمان دینی، مساجد و اعتقادات مردم هیچگاه یک اعتراض نیست بلکه فتنه و اغتشاش و ظلم است.

آیت الله سید احمد خاتمی خطاب به حامیان و همراهان گروه‌های ضد انقلاب و بازیگران اغتشاشات در ایران گفت: همواره تمام فتنه‌ها و اغتشاشات در کشورمان شکست خورده و هر اغتشاش دیگری در ایران اسلامی محکوم به شکست است چرا که این کشور خانه امام حسین (ع) و دارای مردمی با بصیرت، مومن، ولایی و انقلابیست.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح کشورمان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره و تاکید کرد: امروز قدرت نیرو‌های نظامی کشورمان خاری بر چشم بدخواهان نظام و دشمنان قسم خورده ایست که بیش از ۴۰ سال است به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی و دور کردن مردم از آرمان‌های انقلاب هستند.صبحگاهی برای نشان دادن صلابت حافظان امنیت در قم

در ابتدای این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده فراجا استان قم و امیر نعمت محسنی زرین فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام علی مظفری رئیس دادگستری استان، از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها