کد خبر: ۵۲۹۱۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ۲ بیمارستان صحرایی در مرز مهران مستقر است.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار جمال شاکرمی صبح شنبه در مرز مهران اظهار کرد: بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اساسی در زمینه خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) است.

وی عنوان کرد: با توجه به استعداد حوزه درمان در سطح نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران، هرساله این مهم در دستور کار بوده و در بالاترین سطح اجرا شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام عنوان کرد: در اربعین امسال نیز همچون گذشته معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در پایانه مرزی مهران با راه اندازی دو باب بیمارستان صحرایی جمعاً به تعداد ۸۲ تخت بستری و بسیج جامعه پزشکی استان نیز با استقرار یک باب درمانگاه تخصصی در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی تصریح کرد: اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه، رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، بستری خواهران و برادران، خدمات پزشکی عمومی و تخصصی، مامایی و … از جمله بخش‌های این دو بیمارستان می‌باشند.

سردار شاکرمی افزود: حضور پزشکان متخصص طب اورژانس، داخلی، ارتوپد، قلب، جراحی عمومی، بیهوشی از نکات مهم و مثبت این دو بیمارستان است.

وی بیان کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، پزشک عمومی و متخصص و … نیز در درمانگاه تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تصریح کرد: این دو بیمارستان و درمانگاه تخصصی از روز گذشته کار خدمات رسانی به زائرین را آغاز و تا آخرین روز برگشت زوار نیز در مرز مهران مستقر خواهند بود.

وی گفت: یک گردان جنگ نوین نیز جهت پشتیبانی از این بیمارستان‌ها در مواقع اضطراری در پایانه مرزی مهران مستقر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها