کد خبر: ۵۲۹۲۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
وزیر کشور با بیان اینکه در حال حاضر تردد زائران اربعین در مرزهای کشورمان خوب است، گفت: تا کنون نزدیک به ۲.۵ میلیون نفر برای حضور در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین عازم شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز و در بدو ورود به استان کرمان، در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد زائران در مرزهای شش‌گانه کشورمان با عراق، اظهار داشت: در حال حاضر تردد زائران اربعین در مرزهای کشورمان خوب است.

وی با بیان اینکه حجم زیادی از زاور اربعین حسینی از کشورما تا کنون عازم شدند، گفت: تا کنون نزدیک به 2.5 میلیون نفر برای حضور در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین عازم شدند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تردد زائران از هر شش مرز کشور ما با عراق در حال انجام است، افزود: در برخی از مرزها تراکم و ازدحام جمعیت زائران بیشتر است و درخواست داریم زوار حسینی سفر خود در مرزهای مختلف را توزیع کنند تا به یک مرز فشار زیادی وارد نشود.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به استان کرمان، بیان کرد: سفر این دفعه ما در هفته دولت انجام شده و مهمترین برنامه ما بررسی تعدادی از پروژه‌ها، افتتاح چند پروژه و بازدید از چند شهرستان استان کرمان است.

به گزارش تسنیم وزیر کشور در سفر امروز خود به استان کرمان افتتاح بیمارستان و تقاطع غیر همسطح شهرستان انار و طرح کنستانتره سیریز زرند را در برنامه دارد.

بازدید از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه و بهره‌برداری از چند طرح هفته دولت در کرمان، حضور در شورای اداری استان و حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در کرمان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها