کد خبر: ۵۲۹۷۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکا با تحریم خبرگزاری فارس، تسنیم و پرس تی وی به آنها ارزش افزوده داده و بر اعتبار آنها افزوده است.

به گزارش خبری 598؛ حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به تحریم خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم و شبکه پرس‌ تی‌وی، با ارسال یادداشتی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، به تحلیل تبعات این تحریم پرداخت.

شریعتمداری نوشت:

آمریکا با تحریم خبرگزاری فارس، تسنیم و پرس تی‌وی به آنها ارزش افزوده داده و بر اعتبار آنها افزوده است.

این نکته بدیهی‌تر از آن است که به شرح و تفصیل نیازی داشته باشد. دولتمردان آمریکائی در تمامی دنیا به قتل و غارت، حمایت از گروه های تروریست و انواع جنایات مشهورند. بنابراین دشمنانش به طور طبیعی در نقطه مقابل هویت زشت و پلشت این کشور تلقی می شوند و این اتفاقی است که اخیرا برای خبرگزاری فارس، تسنیم و پرس تی‌وی افتاده است.

حالا این پرسش نیز در میان است که آیا آمریکا از این فرمول با خبر نیست و نمی‌داند که اعلام دشمنی با تحریم شدگان سند صداقت، مردم دوستی و کارآمدی آنهاست؟ به یقین از این واقعیت با خبر است ولی در این عرصه نکته دیگری نیز در میان است و آن بر باد رفتن تلاش‌های چند ماهه آمریکا و متحدانش برای آتش افروزی و اغتشاش به بهانه سالگرد اغتشاشات پائیز گذشته است.

کوه تبلیغات آنها نه فقط حتی موش هم نزائیده است، بلکه عوامل اصلی در داخل بازداشت شده و به مزدوری خود برای سرویس های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس نیز اعتراف کرده‌اند. برخی از به اصطلاح لیدرها که ساکن آمریکا و چند کشور اروپائی بوده‌اند با طراحی هوشمندانه نیروهای اطلاعاتی وزارت اطلاعات و سپاه به داخل کشور منتقل شده و بازداشت شده اند. دهها محموله تسلیحاتی که به داخل کشور ارسال کرده بودند کشف و به نفع نظام ضبط شده است و از همه مهم‌تر آن که عوامل آنها در خارج کشور هم به جان هم افتاده‌اند و یادآور حکایت اسب‌های درشکه‌ای هستند که وقتی به سربالائی می‌رسند و توان حرکت ندارند، همدیگر را گاز می‌گیرند.

مسعود بهنود با صراحت اعلام می‌کند که شعور رضا پهلوی از گاو هم کمتر است. آن زنک با موهای شبیه سیم ظرفشویی برای این که خود را مطرح کند به دروغ ادعا می‌کند که ماموران اطلاعاتی آمریکا از او خواسته‌اند نام و قیافه‌اش را تغییر بدهد! بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا  و... اعتراف می‌کنند که مردم به فراخوان چند ماهه اغتشاش بی‌محلی کرده و با حضور در راهپیمائی اربعین و حرم امام رضا (ع) به آمریکا و متحدانش تودهنی زده‌اند.

خُب، آمریکا که مدیریت اغتشاش را بر عهده داشت باید برای دلداری دادن به پادوهای خود دست به کاری بزند! ولی چون کاری از آن ساخته نیست و کفگیرش به ته دیگ خورده با اعلام تحریم‌های یاد شده، ابراز وجود و اعلام حضور می‌کند! می‌داند که تحریم فارس، تسنیم و پرس تی‌وی، بر ارزش و اعتبار آنها می‌افزاید ولی چاره دیگری ندارد. باید بر شکست مفتضحانه اخیر خود مرهمی ولو بی‌اثر بگذارد. 

در یک کلام می‌توان گفت آمریکا با تحریم‌های مورد اشاره، از یک سو بر ارزش و اعتبار تحریم شدگان افزوده است و از سوی دیگر، بر وابستگی و مزدوری عوامل اغتشاش و سلبریتی‌های حامی آنها برای چندمین بار مهر تائید زده است. اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که همین دیروز «جان مر شایمر» نظریه‌پرداز بلندآوازه آمریکائی علت شکست سخت اوکراین در مقابل روسیه را وابستگی این کشور به آمریکا دانسته و  توصیه کرده بود برای رهائی از فاجعه‌ای که با آن روبرو شده است باید از آمریکا جدا شود . 

و درپایان لازم می‌دانیم تحریم‌های اخیر را به همکاران عزیزمان در خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و پرس تی‌وی تبریک عرض کنیم. خداقوت دوستان.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها