کد خبر: ۵۲۹۷۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌های جمعیت هلال احمر با اشاره به وجه تمایز داروخانه این نهاد با سایر مراکز دارویی گفت: این جمعیت داروهای تک نسخه ای، خاص و صعب العلاج بیماران خاص را در همه شرایط و زمان‌ها تامین و توزیع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598؛ علی درویش پور روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با اشاره به رویکرد غیرانتفاعی داروخانه های هلال احمر افزود: مهمترین هدف فعالیت این مراکز، ارائه بیشترین خدمات به هموطنان به خصوص بیماران خاص و صعب العلاج(سخت درمان) است.

وی که با هدف افتتاح تعدادی پروژه در حوزه دارو، اداری و امدادونجات به استان کرمان سفر کرده با اشاره به رشد فعالیت چشمگیر داروخانه هلال احمر سیرجان از سال ۱۳۹۸ تاکنون افزود: با توجه به میانگین مراجعه بیش از پنج هزار نفر به این داروخانه، خدمات بسیار خوب و ارزنده ای به شهروندان سیرجانی و سایرین ارائه شده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این آیین گفت: فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان شامل بخش های مختلف تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و ارتوپدی، انبار و سردخانه با متراژ ۳۸۰ مترمربع است.

معاون حقوقی و امور هماهنگی استان ها جمعیت هلال احمر و هیات همراه همچنین از مجتمع بهداشتی و درمانی موقوفه حضرت زینب (س)، اتاق آماده عملیات و سالن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان نیز بازدید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها