کد خبر: ۵۳۰۰۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۵ مهر ۱۴۰۲
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۲۵۰ واحدی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند آرام قرار گرفت، شاخص کل در پایان معاملات با رشد ۲۵۰ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۷۷ واحد رسید.

شاخص هموزن با افزایش ۱۲۳۸ واحد به رقم ۷۱۸ هزار و ۶۲۴ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۷ میلیون و ۳۶۷ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۷.۳ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۳۸ هزار فقره معامله و به ارزش ۴ هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ  ارزشی نسبت به روز گذشته یک دهم درصد افزایش یافتند و این دو شاخص با معیار هموزن ۰.۱۷ درصد رشد کردند.

شاخص آزاد شناور ۰.۴ درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس ۰.۶ درصد کاهش یافت و شاخص بازار دوم بورس یک دهم درصد رشد کرد.

امروز نمادهای هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تأمین همچنین سرمایه‌گذاری صدرتأمین و بانک ملت به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای گل‌گهر، فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری ملی ایران و ملی‌مس ایران به ترتیب بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشتند.

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۱۰۰ واحد افزایش به رقم ۲۶ هزار و ۱۰۶ واحد رسید. ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به بیش از یک میلیون و ۴۴۱ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ۴۵۱ هزار میلیارد تومان شد. معامله‌گران امروز بیش از ۴.۱ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۱۹۵ هزار معامله و به ارزش ۱۷ هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای ایران‌خودرو دیزل، مالی سپهرصادرات، نیروی برق دماوند، فروآلیاژ ایران، ‌آریا ساسول، صنعتی آرتاویل تایر و توکاریل به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.

امروز شاخص کل و شاخص قیمت فرابورس ۰.۳۹ درصد رشد کردند، این دو شاخص با معیار هموزن ۰.۶۸درصد کاهش یافتند، شاخص بازار اول فرابورس ۱.۰۴ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم فرابورس ۰.۱۵ درصد افزایش یافت.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها