کد خبر: ۵۳۰۲۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۱۶ مهر ۱۴۰۲
مردم ایران در حمایت از فلسطین به خیابان ها ریختند؛
شب گدشته کاروان خودرویی جشن باشکوه «سلام بر پایان اسرائیل» در حمایت از عملیات طوفان الاقصی پس از عبور از بلوار پیامبر اعظم به سمت گلزار شهدا حرکت کرد و با حضور در مزار شهید راه نابودی اسرائیل، شهید مهدی لطفی نیاسر به اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی پرداختند.

شهید راه نابودی اسرائیل میزبان جشن نابودی اسرائیل شد

به گزارش پایگاه خبری 598، جمعی از مردم ایران در سراسر کشور از عصر روز (شنبه) با تجمع در میادین اصلی شهر ضمن اعلام حمایت از عملیات گسترده‌ی نیروهای مقاومت فلسطین علیه ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به این پیروزی تاریخی مقاومت ابراز خوشحالی و شادی داشتند.

در شهر قم نیز مردم با پخش شربت و شیرینی در کوچه و خیابان ها و همچنین برپایی کاروان خودرویی که با حضور گسترده خانواده‌ها در بلوار پیامبر اعظم برگزار گردید به ابراز خوشحالی پرداختند.

کاروان خودرویی مردم قم پس از عبور از بلوار پیامبر اعظم به سمت گلزار شهدا حرکت کرد تا با حضور در مزار شهید راه نابودی اسرائیل، شهید مهدی لطفی نیاسر به اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی بپردازند.

همچنین طلاب مدارس حوزه علمیه نیز با پخش شربت و شیرینی به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین پرداختند.

گفتنی است جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در نوار غزه از صبح امروز اقدام به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین کردند و همزمان پیشروی به عمق سرزمین‌های اشغالی را آغاز کردند. این عملیات بی‌سابقه مقاومت تاکنون منجر به هلاکت ده‌ها نفر و زخمی‌شدن صدها نفر از صهیونیست‌ها شده است. همچنین رزمندگان مقاومت در این عملیات‌ها موفق شدند ده‌ها نفر از نیروهای نظامی عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی را به اسارت درآوردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها