کد خبر: ۵۳۰۲۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۶ مهر ۱۴۰۲
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای جذب ۷۵ هزار نیروی جدید خبر داد و جزئیات آن را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیروی انسانی را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دارایی نظام سلامت دانست و گفت: برای تکمیل و راه‌اندازی تخت‌های جدید بیمارستانی از ابتدای سال با سازمان‌های امور استخدامی و برنامه و بودجه مذاکرات متعددی داشته‌ایم.

وی گفت: با توافقات انجام‌شده، قرار است ۷۵ هزار نیرو در ۳ مرحله جذب و استخدام می‌شوند که مجوز ۲۵ هزار نفر اول صادر شده و آزمون استخدامی آن ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و در کمتر از ۲ ماه نیروهای واجد شرایط به محل خدمت اعزام می‌شوند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: سیاست ما این است که بتوانیم نیروهای جوان و باانگیزه را در پروژه‌های جدید به کار بگیریم. غیر از استخدام ۲۵ هزار نفر، از ظرفیت نیروهای طرحی و شرکتی در سطوح خدماتی و پشتیبانی در بیمارستان‌ها و بخش‌های جدید استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین، تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲ برای جذب ۲۵ هزار نفر دوم اقدام و در سال آینده نیز مرحله سوم جذب ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید را پیگیری خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها