کد خبر: ۵۳۱۳۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۱۵ آبان ۱۴۰۲
ایران عزیز ما که همواره در رأس مخالفان دولت غاصب اسرائیل فعال بوده و برای آن هزینه هم داده است، در اقدامی عجیب اما به ظاهر هماهنگ، مورد هجوم برخی چهره‌های داخلی فعلی یا سابق عرصه سیاست قرار گرفته، بطوریکه با اظهاراتی شاذ، واکنش مردم ایران به وقایع اخیر فلسطین را در سطحی پایین ارزیابی کرده و برای این ارزیابی تصوّری خود، تحلیل‌هایی هم ارائه دادند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، امروز تمام دنیا بر علیه جنایات صهیونیزم متحد شده و گویی رانت و نفوذ صهیونیزم در دنیای رسانه نیز دیگر توان لاپوشانی و سانسور جنایات رژیم کودکش اسرائیل را ندارد.

امروزه بشریت فارغ از ملیت و نژاد، دین و مذهب، رنگ و زبان و... همگی براساس وظایف انسانی خود مقابل جنایات اسرائیل بپاخواسته‌اند و شاید رویداد ضدصهیونیستی جهان در ایام اخیر، در تاریخ بی‌سابقه باشد. گویی همه دنیا علیه اسرائیل متّحد شده و در این میات راهپیمایی‌های کم‌سابقه در بسیاری کشورهای غربی و دیگر مناطق دنیا علیه رژیم غاصب، جالب‌توجه است.

در این میان در تلویزیون کشورهایی که که هیچگاه انتظار حمایت از فلسطین و مقابله با صهیونیزم را نداشتیم، امروز شاهد پوشش برنامه‌هایی در آنها هستیم که صراحتا از جنایات رژیم صهیونیستی سخن می‌گویند.

به عنوان نمونه، در روزهای اخیر بازیگر هلندی در یک برنامه تلویزیونی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اذعان داشت: برای انسانیت اتفاق غلطی افتاده است که این‌همه تماشاگر کاری نمی‌کنند!

ازطرفی ایران عزیز ما که همواره در رأس مخالفان دولت غاصب اسرائیل فعال بوده و برای آن هزینه هم داده است، در اقدامی عجیب اما به ظاهر هماهنگ، مورد هجوم برخی چهره‌های داخلی فعلی یا سابق عرصه سیاست قرار گرفته، بطوریکه با اظهاراتی شاذ، واکنش مردم ایران به وقایع اخیر فلسطین را در سطحی پایین ارزیابی کرده و برای این ارزیابی تصوّری خود، تحلیل‌هایی هم ارائه دادند. اخیرا چند چهره اعلام کرده‌اند که علت کم واکنشی بخشی از مردم ایران، به حدس آن‌ها در بهره‌برداری سیاسی توسط برخی جریان‌ها از واکنش‌های آنان بازمی‌گردد.

در پاسخ به این مدّعا، نخست لازم است پرسیده شود که ارزیابی واکنش اندک با چه مقیاسی سنجیده شده است؟ دوم، بیاد گفت که تأثیر نشستن یک ایرانی که مخالفت خود با اسرائیل غاصب را در عمل اثبات کرده، از ایستادن بسیاری، بیشتر است. و سوم، باید پرسید فرافکنی نظرات چند چهره به مردم ایران، چه منفعتی دارد؟ آیا این چهره‌ها به این اندیشیده‌اند که عدم واکنش هم می‌تواند به بهره‌برداری سیاسی دیگری منتهی شود؟!

به نظر می‌رسد در این برهه زمانی، که اتّحاد جهانی علیه اسرائیل در حال شکل‌گیری است، طرح سخنان اختلاف افکن در داخل کشور، جز خیانت، جهالت یا بهره‌برداری!، تعبیر دیگری نداشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها