کد خبر: ۵۳۱۴۲۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۲۱ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در همایش روسای حفاظت اطلاعات فرماندهی کل نیروی انتظامی با اشاره به طرح عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه گفت: با طرح آبراهام در جهت گسترش و عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه تلاش زیادی کردند و امتیازات زیادی به برخی از کشورهای منطقه دادند. این عادی‌سازی برای تبدیل‌شدن رژیم صهیونیستی به قدرت اول منطقه بود. بنابراین؛ بدتر از رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها در این راه شکست خوردند و این شکست بزرگ قطعاً شیوه‌ها و روش‌های آمریکایی‌ها را در منطقه تغییر خواهد داد. 

وی ادامه داد: یکی از پیش‌بینی‌ها این است که آمریکا نیروهایی‌ که به بهانه عملیات طوفان الاقصی وارد منطقه کرده، خارج نخواهد کرد. مرحله دوم این عملیات برخورد سخت و انتقام‌گیرانه رژیم صهیونیستی بود که یک فاجعه انسانی و کشتار دسته‌جمعی را ایجاد نموده که علی‌رغم راهبرد رژیم صهیونیستی که تصور می‌کرد پاسخ کوبنده موجب بازدارندگی است، نتیجه عکس آن به‌زودی آشکار خواهد شد.

وزیر اطلاعات با تأکید بر حمایت افکار عمومی دنیا از مردم فلسطین گفت: برای اولین بار در طول این  70 - 80 سال، افکار عمومی دنیا علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان یکدست شده و حتی کشورهایی که حامی همیشگی رژیم صهیونیستی هستند و حتی بایدن که به‌اجبار به منطقه آمد و روی خون انسان‌های مظلوم پا گذاشت و از این رژیم نسل‌کش جنایتکار حمایت کرد، مجبور شدند نسبت به هشدار و تذکر به رژیم تلاش کنند، و مفهومش این است که افکار عمومی دنیا نسبت به اقدام رژیم صهیونیستی عکس‌العمل و واکنش جدی‌ از خود نشان داده است. بنابراین؛ علاوه بر شکست رژیم صهیونیستی این‌ یکی‌دیگر از مواردی است که موجب شکست آمریکایی‌ها در منطقه است و این موضوع موجب تغییر در برآوردهای آینده نزدیک خواهد شد و دیگر هیچ زمان نخواهند توانست با ادعای مظلومیت یهود، رژیم صهیونیستی و هولوکاست افکار عمومی دنیا توجیه را کرده و بر قدرتمندی این رژیم بی افزایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها