کد خبر: ۵۳۱۴۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۱ آبان ۱۴۰۲
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پویش جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم ایران برای مردم مظلوم غزه همچنان ادامه دارد، اعلام کرد که در پایان سی و سومین روز از آغاز این پویش تا کنون میزان کمک‌های جمع‌آوری شده به بیش از ۸۱۲ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، وحید سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پویش "بشردوستی" که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم ایران به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است، همچنان و پس از گذشت ۳۳ روز مورد اقبال و استقبال عموم هموطنان قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز گذشته، افزون بر ۸۱۲ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

سلیمی تصریح کرد: با احتساب کمک ۲۶ میلیارد ریالی هموطنان ایرانی به زلزله‌زدگان ولایت هرات افغانستان در قالب پویش آفتاب مهربانی،مجموع کمک های نقدی مردم کشورمان به غزه و افغانستان در جریان دو پویش اخیر جمعیت هلال احمر تا کنون به ۸۳۸ میلیارد ریال رسیده است که البته فرآیند جمع آوری مشارکت های مردمی به نفع زلزله‌زدگان افغانستان در تاریخ ۲۸ مهرماه به اتمام رسید.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان همچنین درباره نحوه کمک مردم ایران به مردم غزه  گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم غزه را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها