کد خبر: ۵۳۱۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۹ آبان ۱۴۰۲
باشگاه پرسپولیس برای هر سه بازیکن ملی پوش خود ویزا گرفت و هیچ کدام مشکلی برای همراهی کاروان تیم برای سفر به ریاض ندارند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران که پس از پیروزی در دیدار با تیم ملی هنگ کنگ، باید فردا در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف ازبکستان برود، قرار است پس از پایان این بازی به تهران برگردد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، ملی پوشان پس از پایان دیدار مقابل ازبکستان با پرواز اختصاصی به کشورمان باز می‌گردند و سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس نیز احتمالا از روز پنجشنبه دوم آذر ماه با حضور در محل برگزاری تمرین و معرفی خود به یحیی گل محمدی، آماده سفر به ریاض خواهند شد.

گفتنی است ویزای هر سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس آماده بوده و هیچ کدام مشکلی برای همراهی کاروان تیم برای سفر به ریاض ندارند چرا که مدیران پرسپولیس از پیش تر و قبل از سفر تیم ملی به ازبکستان کارهای اداری برای صدور روادید کنعانی زادگان، ترابی و بیرانوند را انجام داده اند.

از این رو خلاف شایعاتی که اخیرا در برخی رسانه ها منتشر شده، هیچکدام از سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس برای سفر به ریاض و کشور عربستان مشکلی نخواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها