کد خبر: ۵۳۳۱۲۷
زمان انتشار: ۰۸:۰۰     ۱۴ دی ۱۴۰۲
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: به خانواده شهیدانی که در کرمان به شهادت رسیدند تسلیت عرض می‌کنیم و می‌گوییم که این شهیدان نیز در همان راهی که سردار سلیمانی پیمود به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری 598،  به نقل از العهد، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنان، گفت: شهادت سردار بزرگ قاسم سلیمانی، همراهان ایرانی وی، فرمانده بزرگ ابومهدی المهندس و یارانش را مجددا تبریک و تسلیت می‌گوییم.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: به خانواده شهیدانی که در جوار مزار پاک شهید سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند تسلیت عرض می‌کنیم و می‌گوییم که این شهیدان نیز در همان مسیری که سردار سلیمانی پیمود به شهادت رسیدند.

وی گفت: همچنین شهادت برادرمان سردار سید رضی موسوی که چند روز پیش در جریان حمله صهیونیست‌ها در دمشق به شهادت رسید را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. ما این فرمانده شهید، پارسا و مبارز را از بیش از ۳۰ سال پیش می‌شناختیم. او کمک‌کننده، پشتیبان و موید بود و دوست داشت که وی را خادم مقاومت و مسیر آن بخوانند.

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به شهادت شهید صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: شهادت فرمانده بزرگ شیخ صالح عاروری و همراهان وی که دیروز و در شب سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در حمله آشکار صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. شیخ صالح، فرمانده مبارز بزرگ، جوانی و عمر خود را در جهاد، مقاومت، مبارزه، اسارت و هجرت سپری کرد و خداوند زندگی وی را با چنین عاقبت نیکویی به پایان رساند.

نصرالله ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهیدان غزه و کرانه باختری و شهادت رزمندگان عراقی توسط آمریکا و همچنین شهادت شهیدان سوریه، یمن و لبنان گفت: دشمنان حتی در مزار شهید قاسم سلیمانی به دنبال وی هستند و ما او را در تمامی میدان‌ها، چهره رزمندگان، اشک‌های کودکان و بردباری بانوان می‌بینیم.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی امروز با قدرت در این نبرد حضور دارد. راه و روش حاج قاسم حمایت از جنبش‌های مقاومت و تجهیز آن با تجهیزات، دانش و تولید بود. از نشانه‌های اخلاص در کارهای حاج قاسم این بود که تلاش داشت تمامی جنبش‌های مقاومت به خودکفایی برسند. این قهرمانی‌ها، نوآوری‌ها و دستاوردهای میدانی در نوار غزه، نتیجه ۲ دهه تلاش مداومی بود که برادران ما در گروه‌های فلسطینی به انجام رساندند و حاج قاسم و یاران پاسدار وی نیز در کنار آنان بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها