کد خبر: ۵۳۳۱۴۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۱۴ دی ۱۴۰۲
پیشکسوت پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی دیگر چیزی برای ارائه به این پرسپولیس نداشت و کاملاً مشخص شد که کف‌گیرش به ته دیگ خورده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره استعفای یحیی گل محمدی پس از مساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: اگر یحیی واقعا استعفا داده باید آن را بپذیرند. نمی‌دانم چه دلیلی دارد که استعفای او را نپذیرند. این هفتمین بار است که او در این سال‌ها استعفا می‌دهد. هر کس دیگری جای او بود تا به حال استعفایش را پذیرفته بودند. استعفا برای زمانی است که یک مدیر یا یک مربی به بن‌بست می‌خورد.

وی افزود: کاملا مشخص است که یحیی گل محمدی به بن‌بست خورده و در این شرایط کاری جز استعفا نمی‌تواند انجام بدهد. اصطلاحاً کف‌گیرش به ته دیگ خورده و دیگر حرفی برای گفتن به این بازیکنان ندارد. شاید او همین الان برود و یک تیم دیگر را در دست بگیرد بتواند آن را موفق کند یا اتفاقات دیگری بیفتد ولی فعلاً در پرسپولیس دیگر کارایی ندارد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس ادامه داد: در حالی که پرسپولیس نیم فصل اول را با شرایط نسبتا بدی تمام نکرد اگر همین الان بتوانیم اتفاقات خوبی برای کادر فنی رقم بزنیم می‌توانیم به نیم فصل دوم و قهرمانی امیدوار باشیم اما اگر بخواهیم اصرار کنیم تا گل محمدی بماند باز هم شرایط مثل نیم فصل اول است.

کف‌گیر یحیی به ته دیگ خورده و بهتر است برود/ گل محمدی نمی‌تواند با بازیکنان بزرگ کار کند

وی درباره عملکرد کلی پرسپولیس در نیم فصل اول توضیح داد: متاسفانه بعد از چند بازی اول که پرسپولیس با نتایج ضعیف برنده شد ناگهان تیم افت کرد. کاملا مشخص بود که یحیی دیگر نمی‌تواند تیم را جمع کند. به طور کلی او آدمی نیست که با بازیکنان بزرگ بتواند کار کند. برای همین بود که گل محمدی بازیکنان بزرگی مثل مغانلو، رامین رضاییان و از این دست فوتبالیست‌ها را رد کرد. از طرف دیگر امثال عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و نفراتی که به درد تیم می‌خوردند را هم نگه نداشت تا پرسپولیس خالی شود. مربی باید قبل از سرمربیگری روانشناس باشد ولی گل محمدی این را بلد نیست. او باید بداند چطور تیمش را راهنمایی کند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان هم در طول این مدت بیشتر حمایت می‌کردند و کسی حرفی به آن صورت نزد. اما در همین بازی مقابل مس رفسنجان دیدیم که پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن نداشت. اگر تیم محله ما که تهرانسر است با مس بازی می‌کرد ۴ گل به این تیم می‌زدیم.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی باید ترابی را در دقیقه ۱۰ عوض می‌کرد. چرا بازیکنی که انگیزه ندارد باید در زمین حضور داشته باشد؟ فوتبالیست باید به اندازه پولی که گرفته بازی کند. چرا به این‌ها باج می‌دهید؟ بازیکن باید بدهکار باشگاه باشد نه طلبکار. به خدا ما ۲۰ هزار تومان می گرفتیم و در زمین خودمان را هلاک می کردیم. بعد که ۴ گل می زدیم باز هم در رختکن می ترسیدیم علی پروین از ما راضی نباشد. ناسلامتی پیراهن پرسپولیس را به این‌ها داده‌ایم بپوشند پس باید برایش خودشان را هلاک کنند.

کف‌گیر یحیی به ته دیگ خورده و بهتر است برود/ گل محمدی نمی‌تواند با بازیکنان بزرگ کار کند

شاه محمدی در ارتباط با اینکه شایعه شده بود برانکو به جای یحیی می‌آید گفت: برانکو!؟ او هم مربی نیست. هنوز داغ حضور بازیکنان اوکراینی و دیگر فوتبالیست‌های ضعیفی که به تیم تحمیل کرد روی تن باشگاه مانده است. پرسپولیس باید کسی را بیاورد که انگیزه داشته باشد. یک مربی جوان و سرحال. کسی که با تیم هماهنگ شود و بچه‌های تیم او را قبول داشته باشند. این گل محمدی بعد از این چند سال دیگر حرفی برای گفتن برای پرسپولیس نداشت، همان بهتر که برود.

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها