کد خبر: ۵۳۳۳۰۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۱۹ دی ۱۴۰۲
خبرگزاری آکسیوس گزارش داد که «شیخ محمد بن زاید آل نهیان»، رئیس امارات عربی متحده با رد درخواست تل‌آویو برای پرداخت حقوق بیکاری به فلسطینیان کرانه باختری، با کنایه به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توصیه کرده تا برای دریافت پول به سراغ «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین برود.

به گزارش پایگاه خبری 598، آکسیوس به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که بن زاید با لحنی کنایی به نتانیاهو گفت: از زلنسکی پول بخواه!کمی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی کرانه باختری را محاصره کرده و به بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی که در اراضی اشغالی کار می‌کردند، اجازه ورود نداد.مقامات رژیم صهیونیستی نگران این هستند که تشدید وخامت اوضاع اقتصادی در کرانه باختری و بیکاری فلسطینیان، موجب ایجاد تنش در کرانه باختری شود.

در همین راستا، او چند هفته قبل از محمد بن زاید خواست تا پرداخت این مبلغ را بر عهده بگیرد، با تعجب رئیس امارات مواجه شد.به گزارش آکسیوس، بن زاید نمی‌توانست باور کند که نتانیاهو برای مشکلی که رژیم صهیونیستی در فلسطین ایجاد کرده، از امارات درخواست پرداخت حقوق دارد! او در واکنش به این درخواست، با لحنی کنایی به نتانیاهو گفت که می‌تواند به سراغ زلنسکی برود، زیرا کی‌یف بودجه‌های زیادی از کشورهای مختلف دریافت کرده و احتمالاً پول زیادی برای کمک به رژیم صهیونیستی دارد.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها