کد خبر: ۵۳۳۴۲۲
زمان انتشار: ۰۷:۲۶     ۲۱ دی ۱۴۰۲
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی اظهار داشت: متلاشی شدن تیم جاسوسی موساد در کشور ما، به شدت مقامات رژیم صهیونیستی را خشمگین کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا از عربی پست، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنانی در این باره تصریح کرد: موضع ترکیه در حمایت از غزه بسیاری از کشورهای جهان را آشفته کرده است.

وی با اشاره به دستگیری یک تیم جاسوسی موساد در ترکیه نیز گفت: تل آویو از فروپاشی یک شبکه اطلاعاتی وابسته به خود ناراحت شد.

رییس جمهور ترکیه افزود: ما شجاعانه از منافع امت خود چه در حوزه دیپلماتیک و چه در عرصه نظامی با برداشتن گام‌های مناسب و در زمان مناسب دفاع می‌کنیم.

رسانه‌های ترکیه ۱۲ دی ماه گزارش دادند که مسوولان امنیتی ترکیه ۳۳ فرد را دستگیر کرده‌اند که مظنون به رابطه با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد هستند.

روزنامه صباح ترکیه نیز اخیرا جزئیات جدیدی از جاسوسان موساد منتشر کرد که بر اساس آن، این افراد به ازای هر عکسی که از خانواده‌های فلسطینی مخالف ترکیه و رژیم صهیونیستی می‌گرفتند، ۱۰۰ هزار دلار دریافت می‌کرده‌اند.

سازمان اطلاعات ترکیه از سال ۲۰۲۱ تاکنون چهار عملیات علیه افراد متهم به جاسوسی برای موساد انجام داده است.

در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نیروهای امنیتی ترکیه ۹۷ نفر مرتبط با موساد را بازداشت کردند که ۵۸ نفر آنها خارجی و ۳۹ نفر شهروند ترکیه بودند که پس از محاکمه، مجازات آنها اعمال شده و همچنان ۵۱ نفر از آنها در حال طی محکومیت خود هستند.

به نوشته روزنامه صباح، در آوریل سال گذشته نیز یک گروه ۱۶ نفره مرتبط با موساد در ترکیه شناسایی و منهدم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها