کد خبر: ۵۳۳۶۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۶ دی ۱۴۰۲
مهدی طارمی با پایان قراردادش با پورتو، تابستان پیش رو راهی ایتالیا خواهد شد و تنها چند ماه دیگر بازیکن پورتو خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، اینتر بار دیگر با نمایندگان مهدی طارمی دیدار کرد تا در مورد انتقال این بازیکن ایرانی که در پایان فصل قراردادش با پورتو به پایان می‌رسد، صحبت کند. همه چیز در جلسه مدیران اینتر و مدیر برنامه‌های طارمی به‌خوبی پیش رفت و بازیکن ایرانی تابستان آتی پیراهن اینتر را به تن خواهد کرد.

سران اینتر می‌خواهند طارمی به عنوان بازیکن آزاد راهی سری آ بشود و به این ترتیب پرونده پیوستن این بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی به اینتر بسته شد.

یک منبع ایتالیایی خبر داد، مهاجم پورتو گزینه‌ای برای بازار زمستانی نیست و او در تابستان راهی اینتر می‌شود.

نراتزوری با قراردادی سه ساله به ارزش ۹ میلیون یورو این مهاجم را به ایتالیا خواهد برد. اگر چه طارمی پیشنهادهای بهتری از عربستان و ترکیه دارد ولی ترجیحش این است که در فوتبال اروپا بماند و به همین خاطر اینتر را انتخاب کرده است.

اگر بازیکن سابق ریو آوه تصمیم بگیرد به اینتر بپیوندد، اولین ایرانی تاریخ باشگاه اینتر خواهد بود.

گاتزتا دلو اسپورت نیز خبر داد: طارمی که  اکنون در قطر است و حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، از قبل به باشگاهش پورتو اطلاع داده است که قراردادش را در تابستان تمدید نخواهد کرد. سرخیو کونسیسائو ابتدا کمی از این موضوع ناراحت بود ولی جاه‌طلبی بازیکن ایرانی‌اش را درک کرد.

اینتر به طارمی سه برابر بیشتر از پورتو حقوق می‌دهد. حقوق بازیکن ایرانی در پورتو کمی بیش از یک میلیون یورو است که در اینتر به سالی ۳ میلیون یورو خواهد رسید.

طارمی باید همراه دیگر ملی‌پوشان ایران آماده مصاف دوم در جام ملت‌های آسیا بشود. تیم ملی ایران ساعت ۲۱:۰۰ جمعه در دومین دیدارش در جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ با هنگ‌کنگ روبه‌رو خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها