کد خبر: ۵۳۳۷۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۸ دی ۱۴۰۲
ابر اهیم رییسی:
رییس جمهور برای بررسی موضوعات مختلف مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها وارد فیروزکوه شد و به عنوان اولین برنامه از سد نمرود دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، رئیس‌جمهور در سفر به فیروزکوه از برخی پروژه‌های مهم عمرانی بازدید میدانی و با مردم دیدار خواهد داشت.

جلسه شورای اداری شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به منظور تصمیم‌گیری در خصوص پروژه‌های عمرانی و جمع بندی مصوبات سفر تشکیل خواهد شد.

در گام اول ۱,۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فیروزکوه و دماوند در نظر گرفته شده که با حضور و دستور رئیس‌جمهور این رقم افزایش می‌یابد.

رئیس جمهور پس از پایان برنامه‌های خود در شهرستان فیروزکوه، به شهرستان دماوند سفر خواهد کرد تا در دیگر برنامه‌های خود از جمله دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه حضور پیدا کند.

پیش‌بینی می‌شود، موضوعات مختلف خصوصاً مسائل مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، ارتقا بهداشت و درمان، تقویت زیرساخت‌های آب شرب پایدار، موضوعات رفاهی اعم از فضای آموزشی، ورزشی، تفریحی و … از سوی مسئولان در سفر رئیس جمهور به دو شهرستان فیروزکوه و دماوند پیگیری شود.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور در قالب سفرهای شهرستانی به سایر شهرستان‌های استان از جمله شهر ری، ملارد، پردیس، اسلامشهر، قرچک، پاکدشت، بهارستان، رباط کریم، شهریار، پرند، رودهن، ورامین سفر کرده بود.

اخبار مربوط به سفر رئیس جمهور به فیروزکوه را در زیر بخوانید.

رئیس جمهور: اقتصاد گردشگری فیروزکوه از محورهای مهم پیگیری دولت است

اقتصاد گردشگری فیروزکوه از محورهای مهم پیگیری دولت است

صبح پنجشنبه آیت الله ابراهیم رئیسی در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، با حضور در شهرستان فیروزکوه در جمع پرشور مردم این شهرستان با اشاره به اینکه ساخت سد نمرود نباید ۲۰ سال زمان می‌برد اظهار کرد: حداکثر زمان بهره برداری از سد یکسال طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه حمایت از کشاورزی و دامداری مردم فیروزکوه می‌تواند اقتصاد این منطقه را متحول کند گفت: اقتصاد گردشگری فیروزکوه از محورهای مهم پیگیری دولت است.

رئیس جمهور بیان کرد: تقویت صنایع فیروزکوه و زیرساخت توسعه صنعتی شهرستان فیروزکوه از برنامه‌های دولت است.

بازدید رئیس جمهور از سد نمرود

رییس جمهور با بازدید از سد «نمرود» در جریان وضعیت آن قرار گرفت

وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بازدید کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه بازدید کرد

ورود رئیس جمهور به فیروزکوه

رییس جمهور وارد فیروزکوه شد

صبح پنجشنبه آیت الله ابراهیم رئیسی در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، دقایقی پیش، همراه با برخی از اعضای کابینه دولت وارد شهرستان فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از پروژه ملی سد مخزنی نمرود فیروزکوه، بررسی روند پیشرفت پروژه و مشکلات تکمیل پروژه اولین برنامه رئیس جمهور در شهرستان فیروزکوه خواهد بود.‌

دیدار با جمعی از اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه است.‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها