کد خبر: ۵۳۳۸۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان کشته شده خود در نوار غزه در۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از شبکه الجزیره قطر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیانش که طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه به هلاکت رسده اند به ۲۴ افسر و نظامی افزایش یافته است.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی شمار نظامیان به هلاکت رسیده در نوار غزه طی این مدت را ۲۱ نفر اعلام کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که از ابتدای شروع جنگ علیه ساکنان نوار غزه، ۲۲۴ افسر و نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین کشته شده اند.

در این پیوند، پیشتر روزنامه صهیونیستی کالکالیست به نقل از رئیس شعبه توانبخشی در وزارت امنیت رژیم اسراییل فاش کرد که از زمان شروع حمله ارتش این رژیم علیه ساکنان غزه تاکنون ۴ هزار و ۵۴۴ نظامی این رژیم مجروح شده اند.

این روزنامه به نقل از این مقام رژیم صهیونیستی افزود که به طور متوسط ‌روزانه ۶۰ نظامی این رژیم در جریان نبرد نیروهای مقاومت فلسطینی با آنها مجروح شده اند که بیشتر آنها زیر ۳۰ سال سن دارند.

در همین حال به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که در لیست بیمارستان‌ها است، اختلاف زیادی دارد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تداوم انتقال نظامیان زخمی ارتش اسرائیل به بیمارستان‌های این رژیم اعلام کرد که اختلاف فاحشی میان تعداد زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که در لیست بیمارستان‌ها ثبت می‌شود، وجود دارد.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و نهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض، کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته کرده است.

با وقوع این عملیات موفق آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی رژیم اسراییل، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند و همچنان به کشتار ساکنان آن ادامه می دهند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۵ هزار و ۲۹۵ و شمار مجروحان نیز به ۶۳ هزار نفر افزایش یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها