کد خبر: ۵۳۳۹۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور از افزایش ۳۵ درصدی جمعیت معتکفین نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نزدیک به یک میلیون نفر در بیش از ۷ هزار مسجد سراسر کشور معتکف شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه‌ای شب گذشته در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: امسال مراسم اعتکاف که سنت حسنه معنوی و اخلاقی نبی مکرم اسلام(ص) است، در کشور جمهوری اسلامی ایران به‌گونه‌ای چشمگیر به نحو احسن برگزار شد.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور بیان کرد: امسال این مراسم بزرگ با گستردگی و رشد ۳۵ درصدی جمعیت شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته برپا شد که قریب به یک میلیون نفر معتکف شده بودند.

وی اضافه کرد: این جمعیت در بیش از ۷ هزار مسجد سراسر کشور به مدت سه روز معتکف شدند و الحمدلله برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی خوبی در مساجد انجام پذیرفت.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: حدود ۸۰ درصد از جمعیت معتکفین رجب المرجب سال ۱۴۴۵ هجری قمری را جوانان و نوجوانان تشکیل دادند.

وی خاطرنشان کرد: امید آن است که همه دعاهای معتکفین از خرد و کلان، فردی، اجتماعی، ملی و فراملی برآورده شده باشد و ظهور امام زمان (عج) نزدیک شده، موانع ظهور برطرف شده و نظام جمهوری اسلامی تا قیام صاحب الزمان(عج) با وجود مقام معظم رهبری باقی بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها