کد خبر: ۵۳۴۱۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
جشن امضای کتاب آبی تر سروده محمد غفاری با حضور شاعران برجسته استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، در این مراسم که عصر پنجشنبه 12 بهمن ماه در سالن سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، شاعران استان قم به بهانه انتشار کتاب آبی تر دور هم جمع شده و به شعرخوانی و گفت و گو پیرامون کتاب پرداختند.

سید حمید رضا برقعی شاعر نام آشنای کشور اجرای عصر شعر آبی تر را بر عهده داشت و با دعوت از شاعران حاضر در برنامه، به بیان نکاتی درباره اشعار کتاب می‌پرداخت.

برقعی عنصر عاطفه را بارزترین ویژگی اشعار محمد غفاری دانست و ساختار کتاب را مبتنی براحساس و اتفاقات عاطفی بیان کرد. وی با معرفی نمونه‌های موفقی از شعر عاطفی در طول تاریخ ادبیات، فروغی بسطامی را نمونه‌ای موفق در این حوزه برشمرد. در ادامه با خوانش ابیات اندیشه محور کتاب، ورود و تجربه بیشتر شاعر در عرصه شعر اندیشه‌ای را نیز خواستار شد.

سید محمد بهشتی، محمد جواد الهی‌پور، فاطمه سلیمان‌پور، نجمه سادات هاشمی، شهاب الدین خالقی، حسین عباس‌پور، شهره انجم شعاع، محمد محمودآبادی، سید علی نقیب، زهرا سادات ضرابی، حامد طونی، مرتضی فاتحی نسب و محمد میرزای بازرگانی از شاعرانی بودند که در این برنامه به شعرخانی پرداخته و نظارات خود درباره کتاب آبی‌تر و شعر و شخصیت محمد غفاری را بیان کردند.

جشن امضای مجوعه شعر آبی‌تر برگزار شد

جشن امضای مجوعه شعر آبی‌تر برگزار شد

لازم به ذکر است که مجموعه شعر آبی‌تر شامل اشعار عاشقانه محمد غفاری در بازه‌ی زمانی سال‌های 88 تا 98 می‌باشد که در سال 1402 توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر کشور شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها