کد خبر: ۵۳۴۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
همزمان با اعلام برخی اخبار از سوی تعدادی از مسئولان مبنی بر بنزین 2هزار تومانی، معاون ستاد مدیریت سوخت گفت: هیچ‌کس در جریان قیمت‌ها نیست و فقط آقای رئیس جمهور این نرخ‌ها را می‌داند و در فاز دوم اعلام خواهد کرد.
آنا، علی ربیعی در واکنش به انعکاس برخی اخبار مبنی بر اینکه دولت قصد دارد در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نرخ بنزین را 2 هزار تومان تعیین کند، اظهار داشت: همزمان با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها رئیس جمهور اعلام خواهد کرد که نرخ بنزین در چه حدی است.

معاون ستاد حمل و نقل سوخت کشور در همین ارتباط اظهارات منعکس شده در رسانه‌ها درباره قیمت بنزین را مباحث سیاسی دانست و افزود: قیمت‌های اعلام شده در این مدت تنها و تنها در حد گمانه زنی است.

این مقام مسئول در ستاد حمل و نقل سوخت تصریح کرد: هیچ کس از ریز قیمت‌های حامل‌های انرژی خبر ندارد و فقط آقای رئیس جمهور می‌داند و می‌تواند اعلام کند.

ربیعی ضمن تأکید بر اینکه بنده هم در جریان قیمت‌ها نیستیم، اذعان داشت: در زمان آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، رئیس جمهور به صورت رسمی نرخ‌های جدید را اعلام خواهد کرد.

در خبرها آمده بود که علی لاریجانی در این روزها در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس مخالف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است، گفته بود: مسئله یارانه‌ها فقط مسئله پرداخت پول نیست دولت اگر پول دارد، هر قدر می خواهد بپردازد ما مشکلی نداریم. مشکل این است که می خواهند از طریق تغییر قیمت حامل های انرژی این کار انجام شود یعنی بنزین 2 هزار تومان شود، گاز دو برابر شود و گازوئیل 3 برابر شود. خوب قطعا مجلس روی این موضوع حساس است که تبدیل به اوج گرانی در کشور نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها