کد خبر: ۵۳۴۳۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در همایش تبیین حماسه حضور که با حضور اقشار مختلف مردم در سالن شیخ صدوق(ره) آستان حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد، گفت: امروزه هیچ مساله ای برای ما مهم تر از انتخابات نیست. امسال زودتر این موضوع آغاز شده و انتظار می رود تا دست اندرکاران از انواع گفتمان های زبانی و منطق قوی استفاده کنند. همچنین دستگاه های اجرایی به امنیت، سلامت و از همه مهمتر مشارکت قوی مردم در امر انتخابات یاری برسانند.

وی تاکید کرد: دشمن تمام تلاشش را می کند تا مردم را به این فکر بیندازد که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم، اما تا اینجا شاهد گرم بودن تنور انتخابات هستیم. به طوری که ۱۲ هزار نفر یعنی سه برابر بیش از تعداد شرکت کنندگان دوره قبل در این دوره ثبت نام کرده و همچنین حضور پررنگ بانوان که در استان تهران ۱۷ درصد کاندیدا را تشکیل می دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: اصل انتخابات حضور مردم است و وظیفه ما این است که در جمع های مختلف حضور داشته باشیم و تبیین کنیم که چرا باید در انتخابات حضور داشته باشیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر که تریبونی دارد باید به عنوان جهاد تبیین در مورد این انتخابات صحبت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها