کد خبر: ۵۳۴۶۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
هافبک دفاعی جوان سپاهان با جدایی از این تیم راهی لیگ روسیه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، این خبری غیرمنتظره برای هواداران سپاهان به شمار می‌رود، اما با توجه به عملکرد خیره‌کننده‌ای که قربانی طی یک و نیم فصل اخیر با پیراهن سپاهان ارائه کرده، انتقال این بازیکن به فوتبال اروپا قابل انتظار به شمار می‌رفت و حالا در آستانه مصاف با الهلال این خبر منتشر شده است.

البته محمد قربانی هافبک دفاعی 22 ساله سپاهانی‌ها صبح روز آینده همراه با سایر بازیکنان تیم با پرواز چارتر راهی عربستان خواهد شد و در مصاف برگشت برابر این تیم حضور خواهد داشت و پس از برگزاری این بازی به اردوی تیم اورنبورگ در روسیه ملحق می شود.

محمد قربانی در ابتدای لیگ بیست و دوم یکی از خریدهای غیرمنتظره ژوزه مورایس بود. او که فصل گذشته در نساجی فرصت آنچنانی پیدا نمی‌کرد، در سپاهان توانست در هفته هفتم مقابل هوادار خودش را به ترکیب اصلی برساند و از آن بازی به بعد هفته به هفته و بازی به بازی جایگاه خود را در ترکیب تیم بهبود بخشید.

قربانی با شروع فصل جدید دیگر نه به عنوان یک بازیکن جوان که با اعتماد مورایس به یک بازیکن قابل اتکا در ترکیب تیم بدل شد و حالا در قامت یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان به لیگ روسیه کوچ خواهد کرد.

البته با جدایی محمد قربانی به نظر می‌رسد مورایس هم برای جایگزینی او دست به کار خواهد شد و برای این بازیکن که در پست هافبک دفاعی و در برخی مواقع در پست دفاع میانی بازیکنی اثرگذار برای سپاهان بود، جایگزین جذب خواهد شد.

گفتنی است اورنبورگ در پایان هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روسیه رتبه چهاردهم را در اختیار دارد و ماموریت محمد قربانی جوان و هم تیمی هایش حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر روسیه است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها