کد خبر: ۵۳۴۶۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
فرآیند انتقال عضو در کوتاه‌ترین بازه زمانی یکی از مهم‌ترین مراحل است که در جریان پیوند مورد توجه قرار دارد و تمام تلاش کادر درمان بر این است تا مبادا از دست دادن ثانیه‌ها به قیمت جان یک بیمار تمام شود. 

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس: فرآیند انتقال عضو در کوتاه‌ترین بازه زمانی یکی از مهم‌ترین مراحل است که در جریان پیوند مورد توجه قرار دارد و تمام تلاش کادر درمان بر این است تا مبادا از دست دادن ثانیه‌ها به قیمت جان یک بیمار تمام شود. 



در همین راستا برای نخستین بار انتقال عضو پیوندی توسط موتورلانس‌ها طی ۱۷ دقیقه انجام شد که رکوردی قابل توجه برای مجموعه پیوند به شمار می‌رود. 

در این ماموریت موتورلانس‌ها توانستند با همکاری تنگاتنگ اداره پیوند وزارت بهداشت و اورژانس تهران، کلیه‌های پیوندی را از بیمارستان سینا به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل کرده و این ماموریت حیاتی را با موفقیت پشت سر گذارند. 

بهره‌گیری از ظرفیت موتورلانس‌ها به‌عنوان سریع‌ترین ناوگان پیشران وزارت بهداشت، در کلان شهرها به‌ویژه شهرهایی پرترافیکی چون تهران، یکی از اقدامات ضروری به‌شمار می‌رود که از این پس شاهد حضور مستمر این ناوگان در انتقال اعضای پیوندی خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها