کد خبر: ۵۳۵۰۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
کارشناس فوتبال با بیان اینکه نبود کنعانی‌زادگان در دربی به پرسپولیس لطمه نمی زند، گفت: هرچند برخی از انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان انتقاد می‌کردند اما اوسمار توانست پرسپولیس را متحول کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم فوتبال پرسپولیس با گذشت ۱۹ هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانسته با ۳۹ امتیاز پشت سر استقلال تهران در رده دوم جدول قرار گیرد. سرخ‌ها در هفته بیستم شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند باید به مصاف استقلال تهران بروند تا حساس‌ترین دیدار این فصل از مسابقات بین این دو تیم برگزار شود.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد «اوسمار ویه را» به عنوان سرمربی در این تیم اظهار داشت: پس از اینکه یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس کناره گیری کرد هجمه‌های زیادی علیه اوسمار به وجود آمد و پیشکسوتان و هواداران نمی‌پذیرفتند که این مربی به عنوان سرمربی انتخاب شده اما من در صحبت‌های قبلی خود با رسانه‌ها گفتم که باید به سرمربی جدید وقت داد تا تفکرات خود را در تیم جا بیاندازد.

اوسمار پرسپولیس را متحول کرد

او ادامه داد: اوسمار به خوبی بازیکنان پرسپولیس و همچنین تیم‌های حریف را می‌شناخت و توانست خیلی زود روند بازی این تیم را عوض کند. بازیکنان جدید هم کیفیت خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و دست مربی برزیلی پرسپولیس برای استفاده از پلن های مختلف برای تیمش باز است.

حتی نحوه عملکرد برخی از بازیکنان هم تغییر کرده است به عنوان مثال سروش رفیعی در دیدارهای اخیر پرسپولیس علاوه بر اینکه در فاز هجومی به تیم کمک می‌کند در مواقع لازم هم به فعالیت‌های دفاعی می‌پردازد که این نشان از تأثیرگذاری مثبت اوسمار روی ترکیب پرسپولیس است.

پرسپولیس متحول شده است/ غیبت مدافع ملی‌پوش به سرخ‌ها لطمه نمی‌زند

پرسپولیس همیشه کمبود مهاجم داشته

کارشناس فوتبال در رابطه با نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس گفت: به نظرم در یکی، دو فصل اخیر پرسپولیس در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه بوده و امسال هم همین روند ادامه دارد. در نیم فصل اول شهاب زاهدی و در نیم فصل دوم هم عیسی آل کثیر در نوک خط حمله با تنها بوده‌اند و مکملی نداشته‌اند؛ حالا که زاهدی از جمع شاگردان اوسمار جدا شده باید یک مهاجم خیلی خوب برای پرسپولیس خریداری شود. در سایر خطوط پرسپولیس با ضعف بازیکن مواجه نیست و در این نیم فصل خدا را شکر توانسته نفرات خوبی را جذب کند.

نبود کنعانی به پرسپولیس لطمه نمی‌زند

منافی در خصوص غیبت محمدحسین کنعانی زادگان در دربی ۱۰۳ گفت: در همه بازی‌های این دو تیم پیش آمده که برخی از نفرات تأثیرگذار غایب باشند، به نظرم کارت زردی که در بازی با فولاد دریافت کرد لایق آن نبود و داور تصمیم سختگیرانه ای گرفت. با این وجود علی نعمتی می‌تواند پس از مدت‌ها به پست تخصصی خودش باز گردد و در کنار سایر نفرات در بازی به کار گرفته شود. نبود کنعانی زادگان جای نگرانی نیست و پرسپولیس لطمه نخواهد خورد.

پرسپولیس متحول شده است/ غیبت مدافع ملی‌پوش به سرخ‌ها لطمه نمی‌زند

امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار این تیم برابر استقلال گفت: بازی دربی با سایر دیدارها فرق دارد و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد؛ ۱۵ - ۲۰ دقیقه ابتدای بازی بسیار مهم است و باید بازیکنان پرسپولیس حواس خود را جمع کنند. از بخش روحی و روانی نیز تیم باید در شرایط مناسبی قرار داشته باشد به نظر من اگر تیمی از لحاظ روحی بهتر باشد بر مساله فنی غلبه می‌کند؛ من نتیجه را پیش بینی نمی‌کنم اما امیدوارم پرسپولیس پیروز میدان شود تا دوباره به صدر جدول باز گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها