کد خبر: ۵۳۵۲۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
به منظور رفاه حال مشتریان گرامی در تعطیلات نوروز ۱۴۰3 لیست شعب کشیک بانک ایران زمین اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، بانک ایران زمین با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.

برخی از این تمهیدات عبارتند از:

  • اعلام شعب کشیک در سراسر کشور:
 روابط عمومی: بانک ایران زمین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و ایام عید نوروز به منظور رفاه مشتریان گرامی و انجام امور بانکی، لیست شعب کشیک خود را در ایام تعطیلات عید نوروز اعلام کرد.
 
مشتریان گرامی می توانند در روز پنج شنبه 1403/1/2، جهت دریافت خدمات بانکی از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ به شعب کشیک بانک ایران زمین طبق لیست مندرج در لینک زیر مراجعه کنند.
 
لازم به ذکر است ۲ باجه دیجیتال شهر تهران در مجتمع مگامال مطابق با ساعات کاری فعالیت مجتمع و ونک مطابق با ساعات کاری تعیین شده (به استثناء ساعت ۱۵ به بعد روز ۲۹ اسفند ۱۴۰2 و روزهای یکم و سیزدهم فروردین ۱۴۰3) بدون تعطیلی در تمامی ایام تعطیلات نوروز فعال است.
 
ضمناً شعب کشیک مناطق آزاد از ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند.
 
فایلهای پیوست
  • ارائه خدمات آنلاین:

مشتریان بانک ایران زمین می توانند در ایام تعطیلات نوروز از طریق سامانه بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن موبایل بانک، به خدمات بانکی خود دسترسی داشته باشند. این سامانه ها امکاناتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض، شارژ سیم کارت، خرید شارژ و بسته های اینترنتی، و … را به مشتریان ارائه می دهند.

  • مرکز سامانه ارتباط با مشتریان:

مرکز سامانه ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با شماره 02124809 در ایام تعطیلات نوروز نیز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان خواهد بود.

بانک ایران زمین با آرزوی صحت و سلامتی و شادکامی برای شما در سال جدید، امیدوار است که از خدمات این بانک در ایام تعطیلات نوروز رضایت داشته باشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها