کد خبر: ۵۳۵۶۲۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
مس رفسنجان نه فقط استقلال صدرنشین را متوقف و گرمای رقابت را به صدر جدول برگرداند، بلکه یک رکورد استقلال را هم خراب کرد!

به گزارش پایگاه خبری 598،  استقلال این فصل با جواد نکونام از همان شروع بسیار مقتدر نشان داده و در ورزشگاه آزادی و دیدارهای خانگی صاحب یک رکورد منحصر به فرد شده بود. سبک بازی تیم نکونام، پیروزی‌های اقتصادی و حفظ نتیجه با حداقل گل است. تیمی که سعی می‌کند گل اول بازی را بزند و بعد از آن اصول دفاعی را به خوبی بلد است.

البته استقلال اگر تیم تک بعدی بود نمی‌توانست صدرنشین باشد. یعنی حتی در مواردی که گل هم عقب افتاده قادر به گشودن دروازه حریف هست و بارها در این فصل این کار را انجام داده است. تیمی بزرگ وقتی در خانه و با حمایت هواداران خود بازی می‌کند، در تمام طول مسابقه خطرناک است.

اما اگر قرار باشد ارزش کار تیم مس رفسنجان و محرم نوید کیا را بیشتر شناسایی کنیم، سوای مانع شدن در کسب سه امتیاز برای صدرنشین و بازگشت امید به اردوی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور که از توقف استقلال برای کاهش فاصله با این تیم استفاده کنند، کافیست به یک رکورد این فصل نکونام نگاه کنید.

استقلال با نکونام تا قبل از مسابقه با مس در ۱۰ بازی خانگی در ورزشگاه آزادی صاحب ۹ پیروزی و یک تساوی شده بود! مساوی در دربی برگشت که به حکم قرعه استقلال میزبان محسوب می‌شد و البته که همه می‌دانند در دربی میزبان و میهمان چندان اهمیتی در نتیجه ندارد!

این نتایج استقلال تا قبل از بازی با مس در ورزشگاه آزادی و در طول این فصل است؛
هفته دوم: استقلال یک - ملوان صفر
هفته چهارم: استقلال ۱ - استقلال خوزستان صفر
هفته ششم: استقلال ۳ - هوادار ۲
هفته هشتم: استقلال ۱ - آلومینیوم صفر
هفته دهم: استقلال ۲ - تراکتور صفر
هفته سیزدهم: استقلال ۴ - نساجی صفر
هفته پانزدهم: استقلال ۲ - پیکان ۱
هفته شانزدهم: استقلال یک - صنعت نفت آبادان صفر
هفته هجدهم: استقلال یک - سپاهان صفر
هفته بیستم: استقلال صفر - پرسپولیس صفر

و در هفته بیست و دوم هم که استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل مس به تساوی ۲-۲ رسید. یعنی بعد از دربی که دوباره تاکید می‌کنیم میزبانی و مهمانی کمترین تاثیر را در نتیجه دارد، این دومین مساوی تیم نکونام در ورزشگاه آزادی و بازی خانگی بود!

دربی رفت هم که روی کاغذ پرسپولیس میزبان بود، یک - یک مساوی شد. پس اگر دربی را در نظر نگیریم و استثنا بدانیم که هست، مس اولین تیمی شد که استقلال را در خانه متوقف می‌کند و البته بعد از هوادار، اولین تیمی که دو گل در آزادی به استقلال زد و تنها تیمی که بعد از دو بار پیش افتادن مقابل استقلال شکست نخورد!

منبع: خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها