کد خبر: ۵۳۷۲۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
حمید بهمنی:
یک کارگردان سینما گفت: شهید رئیسی یک رئیس جمهور کاملاً مردمی بود و رئیس جمهور بعدی باید سیدالشهدای خدمت را الگوی خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حمید بهمنی؛ کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه بیان کرد: شهادت رئیس جمهور و همراهانش از اتفاقات بسیار تلخ بود؛ حادثه‌ای که تحمل آن برای مردم بسیار دشوار است. شهید رئیسی یک رئیس جمهور کاملاً مردمی بود که تمام دغدغه‌اش در رفع نیازهای مردم خلاصه می‌شد.

وی افزود: شهید رئیسی بسیار متواضع و بخشنده بود؛ او حتی نسبت به کسانی که با وی رفتاری ناجوانمردانه داشتند هم نیکی رفتار می‌کرد و هیچگاه سعی نکرد بدی‌های آنها را با بدی پاسخ گوید. این رئیس جمهور مردمی تا ابد در یاد همه ایرانیان به نیکی نام برده خواهد شد.

مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی تاکید کرد: این شهید بزرگوار خادم امام رضا (ع) بود. به یاد دارم ماه رمضان سال گذشته به اتفاق برخی از هنرمندان در مراسم افطاری ایشان را ملاقات کردم؛ دیداری که بسیار خاطره انگیز بود. ایشان به نحوی با ما رفتار می‌کرد که احساس نکنیم با یک مقام بالای حکومتی روبرو هستیم بلکه همانند یاری دوست داشتنی ببینیم. شهید رئیسی در دیداری که با او داشتیم کاملاً خندان بود. به گونه‌ای با ما حرف می‌زد تا ما بتوانیم بدون خجالت همه خواسته‌های خود را بیان کنیم.

بهمنی، درایت شهید رئیسی را مثال زدنی، توصیف کرد و گفت: اندیشه والا و تدبر نمونه او باعث شده بود ۳ سال ریاست جمهوری او پر از نقاط درخشان شود. ایشان توانست تورم را در حد بسیار زیادی کاهش دهد. همچنین فرهنگ ساده‌زیستی او الگویی برای همه مدیران این سرزمین شد و رئیس جمهور بعدی باید شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: در حوزه فرهنگ و هنر، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سه سال ریاست جمهوری شهید رئیسی بودیم. برای همین سیاست‌های این شهید باید در حوزه فرهنگ و هنر ادامه پیدا کند. در دوره ایشان شاهد آثار سیاه‌نما در جشنواره فجر نبودیم بلکه در آثار به نمایش درآمده روی نقاط قوت کشور توجه شده بود.

وی در پایان اظهار کرد؛ خدماتی که ایشان برای انقلاب و مردم انجام دادند جایگاهی بسیار بالا در جهان آخرت برای ایشان خواهد داشت. امیدوارم شهید رئیسی با ائمه اطهار(ره) همنشین شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها