کد خبر: ۵۳۹۸۹
زمان انتشار: ۰۱:۴۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
کیهان: «حكايت اپوزيسيون جمهوري اسلامي مدت هاست كه با درنورديدن مرزهاي تراژدي به سطوح كمدي آن هم در مبتذل ترين شكل ممكن رسيده است».
داريوش سجادي همكار نشريات سابق زنجيره اي كه اكنون در خارج اقامت دارد، ضمن درج مطلب فوق نوشت: برجسته ترين نمونه در دسترس اين حكايت ماجراي پيشنهاد «مهدي خزعلي» بود كه قبل از دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي، حاملان جنبش سبز را نويد داد كه برخلاف دور نخست كه انتخابات را تحريم كردند و تحقيقاً و به شهادت ايشان و جمعي ديگر از متوهمين اين تحريم با موفقيت اجرا شد (!!!) اين بار بجاي تحريم، بالاتفاق در انتخابات شركت كرده اما تنها به [...] راي دهند.
منطق اين امريه ناظر بر آن بود كه حاملان جنبش سبز در يك رفتار بدون ريسك و خطر و بهداشتي و مدني روز انتخابات پاي صندوق راي حاضر شده و با انباشت آراي خود بنام [...] اولا نماينده اي كه نسبتا با مواضع ايشان نزديك است را با آرائي بالا به مجلس مي فرستند و ثانيا با توجه به حجم آراي يحتمل چند ميليوني، جنبش سبز با بهداشتي ترين شكل ممكن به يك مانور قدرت مثال زدني دست خواهد زد.
وي مي افزايد: علي ايحال بعد از اين پيشنهاد كورتكس سوز بود كه جماعت سبز از يمين و يسار به تكاپو افتادند. ابتدا مسعود بهنود تواضع به خرج داد و خطاب به امت سبزش فرمود امريه قبلي من مبني بر تحريم انتخابات حاذقانه نبود و اشتباه كردم اما اين بار شركت در انتخابات و دادن تك راي را تجويز مي كنم و لابد امت ايشان هم فرمودند «لبيك-اللهم لبيك»!
سجادي در ادامه اين تحليل مي نويسد: فرض ثابت در جميع فرمايشات اين رهبران فرهمند اپوزيسيون اين بود كه پايگاه ميليوني دارند و آن پايگاه گوش به دهان آنهاست. خلاصه انتخابات، برگزار شد و آن فرد حائز 380 هزار رأي از ميان بالغ بر 6 ميليون شهروند شد! اما شيرين ترين بخش كمدي آنجا بود كه آقاي پيشنهاد دهنده، فرداي انتخابات در وبلاگ خود نوشت «اين نشان از موفقيت طرح تك رأي و ثبت يك پيروزي براي معترضين است».
البته آقاي سجادي فراموش كرده اشاره اي به كاهش 55هزار رأي نامزد مورد اشاره در مرحله دوم نسبت به مرحله اول داشته باشد. به عبارت ديگر 433 هزار رأي نامزد مذكور در مرحله دوم به 380 هزار رأي كاهش يافت كه احتمالا وزن جريان سبز كذايي را نشان مي دهد! احتمال مي رود حمايت هاي اين چنيني علت بدگماني بيشتر مردم و سقوط آراي نامزد مذكور بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها